Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
arkadaşlar selamlar...
dün akşam üzeri gittik motoru ve motoru aldık getirdik...
2006 model kırmızı siyah 12.000 küsür km. de...
çok az kullanma fırsatı buldum dün akşam ve çok beğendim. inşallah kazasız belasız kullanmak nasip olur.
bu arada benim aldığım motorun plakalığı halihazırda kesilmiş, artık kessem mi kesmesem mi diye düşünmeme gerek kalmadı :)

hayırlı olsun resimleri paylaşırmısın? ve kaça aldın?

Kazasız belasız kullan
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Hadi hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. :)
Bu arada, şu avatar resmini ve alttaki yazıları değiştir artık istersen:cherry:

tşk. ederim. ama suzukiyi daha satmadım,bende ki yeri de çok ayrı, elimde gitmiyo onu avatardan çıkarmaya. gün görmemişlik gibi olur diye korkuyorum:p

hayırlı olsun resimleri paylaşırmısın? ve kaça aldın?

Kazasız belasız kullan

tşk. ederim. rakam piyasa ortalamalarında, ne çok pahalı ne çok ucuz diyeyim öyle kalsın :)
resim henüz çekemedik inşallah bugün çeker eklerim.


bu arada aldığım motorda streetfighter marka be egzos var resmini çekerim, kullanan var mı merak ettim. ben sesini çok beğendim açıkçası

bu gün ilk defa 2005 model bi 600f e artçı olarak bindim.
çıktığımız en yüksek (dar bi caddede olduğumuzdan ve korktuğumdan :) ) 80 km idi.
ama o ivmelenmeye o sese o dengeye ve konfora hayran kaldım.

bu yıl yeni aldığım gs200 le yeterli tecrübe edinir ve seneye maddi sıkıntı olmazsa aranıza gelebilirim inşallah.
herkese selam.


vay be 8.10.2006 da bu topiğe yazmışım bu mesajı. o zaman zealsun gs200 vardı bende... çok şükür...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
Bu değer normal bence, ben de ortalama 200-210 km civarı gidebiliyorum 1 depo benzinle.

Yahu bunu bi ben beceremiyorum.nasıl gidebiliyorunuz 200-210 km.Bende hep depoyu fulleyerek gidiyorum.En fazla yaptığım km 160-170 (hız olarak değil mesafe olarak).:pr::pr::pr::pr::pr:

Gerçi ben hep redline da gittiğim içinde olabilir.:queen::queen::queen:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
chopperrider çok sevindim senin adına. Hayırlı olsun. Kazasız belasız yana yatmasız kullanmak nasip olur inşallah. Çok keyifli bir makina seçtin. Pişman olmayacaksın. Güle güle bin, bol bol gez :cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Yahu bunu bi ben beceremiyorum.nasıl gidebiliyorunuz 200-210 km.Bende hep depoyu fulleyerek gidiyorum.En fazla yaptığım km 160-170 (hız olarak değil mesafe olarak).:pr::pr::pr::pr::pr:

Gerçi ben hep redline da gittiğim içinde olabilir.:queen::queen::queen:


Cevabını kendin vermişsin zaten:)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
arkadaşlar selamlar...
dün akşam üzeri gittik motoru ve motoru aldık getirdik...
2006 model kırmızı siyah 12.000 küsür km. de...
çok az kullanma fırsatı buldum dün akşam ve çok beğendim. inşallah kazasız belasız kullanmak nasip olur.
bu arada benim aldığım motorun plakalığı halihazırda kesilmiş, artık kessem mi kesmesem mi diye düşünmeme gerek kalmadı :)

Hayırlı olsun, allah kaza bela vermesin :rendeer: Artık resimlerini koyarsın buraya bizde fikirlerimizi yazarız :mrgreen:

Yahu bunu bi ben beceremiyorum.nasıl gidebiliyorunuz 200-210 km.Bende hep depoyu fulleyerek gidiyorum.En fazla yaptığım km 160-170 (hız olarak değil mesafe olarak).:pr::pr::pr::pr::pr:

Gerçi ben hep redline da gittiğim içinde olabilir.:queen::queen::queen:

Biraz sakin kullanmaya gayret gösterirsen yakıtı düşer :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
wow güzel gözüküyor dimi ?

honda-cbr600rr-quad-5w.jpg


kuyruk kesik olunca harbi güzel olmuyor ha
cbr0406cbr600f4iunderta.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
71
arkadaşlar selamlar...
dün akşam üzeri gittik motoru ve motoru aldık getirdik...
2006 model kırmızı siyah 12.000 küsür km. de...
çok az kullanma fırsatı buldum dün akşam ve çok beğendim. inşallah kazasız belasız kullanmak nasip olur.
bu arada benim aldığım motorun plakalığı halihazırda kesilmiş, artık kessem mi kesmesem mi diye düşünmeme gerek kalmadı :)

hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermesin
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
454
chopperrider..Hayırlı olsun. Sınıfındaki en rahat makinalardan biri(ymiş, ben de gördüm)Güle güle kullan..Yalnız artık nick'ine bişey düşünürsün heralde. :)
 
Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
33
arkadaşlar selamlar...
dün akşam üzeri gittik motoru ve motoru aldık getirdik...
2006 model kırmızı siyah 12.000 küsür km. de...
çok az kullanma fırsatı buldum dün akşam ve çok beğendim. inşallah kazasız belasız kullanmak nasip olur.
bu arada benim aldığım motorun plakalığı halihazırda kesilmiş, artık kessem mi kesmesem mi diye düşünmeme gerek kalmadı :)

hayırlısı olsun Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
arkadaşlar selamlar...
dün akşam üzeri gittik motoru ve motoru aldık getirdik...
2006 model kırmızı siyah 12.000 küsür km. de...
çok az kullanma fırsatı buldum dün akşam ve çok beğendim. inşallah kazasız belasız kullanmak nasip olur.
bu arada benim aldığım motorun plakalığı halihazırda kesilmiş, artık kessem mi kesmesem mi diye düşünmeme gerek kalmadı :)

hayırlı olsun babacan. Artık bir tek teker videosu eklersin :wiinkk:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
iyi dileklere teşekkürler arkadaşlar. dün yağmur sonrası olmasına rağmen kısa bi sürüş yaptım, özellikle kolay yönlendirilebilirliği çok hoşuma gitti. elbette ki 4 silindirin özellikle düşük devirlerdeki sesi harika.
öte yandan benim plakalık kesikti ama tabi ki sinyallerin bağlı olduğu kısım duruyor.zaten orda da seleyi açan anahtar yuvası var yani orayı iptal etme şansı yok gibi ya da çok zor. e o olunca da plakalık iptali yapılmış gibi durmuyo onsa bi çözüm üretmek lazım. fotoğraflarda görünen aparatlar uygunsa alırım bence güzel olmuş küçük sinyalle iyi gider.
bu arada bi kaç acil ve basit soru:

1- lastik basınçları ne olsun
2- ilk kez bu segmentte motorum oldu o yüzden fikrim yok 95-97 oktan ?
3- yine ilk kez grenajlı kullanıyorum. temizlik için ne tavsiye edersiniz ne yapayım? malum her zaman cici görünmesi lazım bunların :)
4- makinenin üstündeki akü hoşaf çıktı ayrıca 7.5 amperlikti. akü alıcam kaç amper-kaç volt olsun? ben de kullanma kılavuzu falan yok bilemedim? bi de düşük amper kullanmanın bi zararı var mıdır tesisata beyine ?


şimdiden teşekkürler. bu arada dün akşam motoru bırakıp şehir değiştirdim haftasonu için. inşallah pazartesi fotoğraf işini hallederim. açıkçası ben de kendimi görmek istiyorum 3 yıllık hayalim olan motorla birlikte :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
iyi dileklere teşekkürler arkadaşlar. dün yağmur sonrası olmasına rağmen kısa bi sürüş yaptım, özellikle kolay yönlendirilebilirliği çok hoşuma gitti. elbette ki 4 silindirin özellikle düşük devirlerdeki sesi harika.
öte yandan benim plakalık kesikti ama tabi ki sinyallerin bağlı olduğu kısım duruyor.zaten orda da seleyi açan anahtar yuvası var yani orayı iptal etme şansı yok gibi ya da çok zor. e o olunca da plakalık iptali yapılmış gibi durmuyo onsa bi çözüm üretmek lazım. fotoğraflarda görünen aparatlar uygunsa alırım bence güzel olmuş küçük sinyalle iyi gider.
bu arada bi kaç acil ve basit soru:

1- lastik basınçları ne olsun
2- ilk kez bu segmentte motorum oldu o yüzden fikrim yok 95-97 oktan ?
3- yine ilk kez grenajlı kullanıyorum. temizlik için ne tavsiye edersiniz ne yapayım? malum her zaman cici görünmesi lazım bunların :)
4- makinenin üstündeki akü hoşaf çıktı ayrıca 7.5 amperlikti. akü alıcam kaç amper-kaç volt olsun? ben de kullanma kılavuzu falan yok bilemedim? bi de düşük amper kullanmanın bi zararı var mıdır tesisata beyine ?


şimdiden teşekkürler. bu arada dün akşam motoru bırakıp şehir değiştirdim haftasonu için. inşallah pazartesi fotoğraf işini hallederim. açıkçası ben de kendimi görmek istiyorum 3 yıllık hayalim olan motorla birlikte :)

Günaydın :)

Plakalık için biraz para harcamayı göze alırsan, motora "undertail" takarak çok hoş bir görünüm elde edebilirsin:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CBR-...c0.m245&_trkparms=72:1171|65:12|39:1|240:1318

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HOND...id=p4506.c0.m245&_trkparms=65:2|39:1|240:1318

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CBR6...id=p4506.c0.m245&_trkparms=65:2|39:1|240:1318

- Lastik basınçları ÖN: 36 Psi , ARKA: 42 Psi

- Benzin cinsi olarak kullanma kılavuzunda en az 95 oktan yazar, tercih senin. Ben genelde 95 kullanıyorum, bu zamana kadar hiçbir sorun yaşamadım.

- Temizlik konusunda, her motorun plastik aksamını nasıl temizliyorsan, grenajları da aynı şekilde temizleyebilirsin. Ben yıkama haricinde temiz tutmak için, ıslak bir bezle silip üstünden kuru bir bezle geçiyorum, pırıl pırıl oluyor.

- Motorun orjinal aküsü 8,5 amperlik Yuasa YTZ10S modelidir. Ancak fiyat 200 TL civarıdır. Daha uygun olsun dersen ben 1 senedir VLM kullanıyorum ve sorun yaşamadım. Fiyat yarı yarıyaydı yanlış hatırlamıyorsam. Alacağın akü en az 8 veya 8,5 amper olsun, daha düşük akü motora yetmekte zorlanır zaten ve zararı olmasa bile çabuk biter.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789

evet bu bizim geçen seneki 600f di. kuzenimindi sattı şimdi 2007 600rr aldı

Yok ben asla kesmem . Bu 600f sudan geçinde sırtım kompile su oluyordu, birde sinyaller iptal oldu o çok tehlikeli arkandan gelen senin nereye döneceğini bilmiyor . 600f in kuyruğu sivri olunca çok tuhafıma gidiyor benim. Güzellik göreceli birşeydir gerçi.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Temizlik için Solution öneriyorum bende. Yani motor geziden gelir, yıkanır, üstü örtülür ama tekrar bineceğiniz zaman yıkadığınız zamanki gibi parlamaz ya, veya gece üstünü açık bırakmak zorunda kaldığınız bir yerde sabah toz tabakası olur üstünde, işte Solution o yumuşak beziyle bütün tozları sağa sola dağıtmadan alıyor ve motor harika görünüyor çok kısa süre içinde. Öyle ki ben Marmok'a bile götürmüştüm çantamda. Küçük depo üstü çantalara bile sığan ve doldurulabilir minik şişesi de var.

Şimdi okudum da reklam metni gibi olmuş :p Şöyle 3-5 koli yollasalar bari bana :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst