Nasıl böyle bir hurda yığını almakla hata etmişiz bilemedik.
Motoru alırken herkes beni uyarmıştı. "7 milyar vereceğine üstüne biraz daha ekle 40 milyara BMW al, sorunsuz gez demişlerdi." bilemedim.
--- --- ---
Egzantrik sorunu gergi ile başlıyor. Ustaların çoğu bilmediği için egzantrik zincirini de söküyor. Sonra bla bla bla bissürü dert...
Önce gergiyi değiştirin. Belli bir süre hararet gören motorda gergi özelliğini yitiriyor. Değiştirdikten sonra, tekrar motoru sesini dinleyin. Farkı göreceksiniz...
Arkadaşlar daha önce yazdığımı hatırlıyorum ama dikkate alan olmamıştı.
Yağ olarak herkes kafasına göre yağ koyuyor.
CBF250 için ; 10W-40 veya 15W-40 yağları tavsiye ediliyor.
Tam Sentetik bir yağ olan ; Power1 Racing, CBF 250 için kesinlikle önerilmiyor.
Yanlış yağ, debriyaj balatalarına büyük zarar veriyor...
(Rampa aşağı) Motosiklet 150 km hızla giderken, motor devri 10.500'e yaklaşıyor. Nasıl iştir anlamadım :silent:
Tabi ya ne var ki arada.bmw ile cbf250 arasında 33 milyarcık bir fark var.Bu kadar az fark için cbf250'ye binilir mi?
Arkadaşlar, ben dün motorumun 12bin bakımını yaptırdım. Aslında 500 km daha vardı ama erken olsun da geç olmasın dedim.
Hava filtresi, yağ filtresi, yağ ve buji değişti. Zincir temizlendi spreyle. Birde arka stop lambasının ampulü değişti. Frenler kontrol edildi.
Bu aralar biraz sıkışık olduğum için 3 e böldürdüm. 50-50 üç ay toplamda da 150 tl para tuttu. (tabii ki Honda servisinde yaptırdım bakımı). 12bin bakımı yaptıran varmı ve ücret konusunda sizce nasıldır?
Biraz fazla ama en azından motorumu güvenli ellerde yaptırdım. Zaten başka da alternatifim yoktu. Daha 12 ay garantisi devam ediyor motorumun..
Bizim millet bir acayip. Birisi çin malı aleti öve öve bitiremez diğeri canavar gibi aleti yerden yere vurur.. Neyse isteyen istediğini alır.. Benim 5. motorum ve gayet de memnunum şu an..
Size bir sorum olacak.. Bir arkadaşımla yakıt konusunda tartıştık.. Daha önce ikimizde de cbf 150 vardı.. Ben o zamanlar km de 9-10 kuruş yaktığımı söylerken o inatla 18 kuruştan aşağıya yakmadığını iddia etti. Yine aynı arkadaş bu sefer de cbf 250 nin 20 kuruş yaktığını iddia ediyor. 2 kez ölçmeme rağmen 10-11 kuruş civarı ölçtüm.
Sizin yakıt rakamlarınız nedir acaba?
Selam arkadaşlar öncelikle yorum yapan herkese teşekkür ederim motor macerama başlarken 125 lik ile başlamam tavsiye edildi bunun üzerine bayağı bi zaman 125 likleri araştırdım ve honda CG125 de karar verdim CG 125 i alırken çok araştırma yapmıştım doğru düzgün hiç bi olumsuz yorumla karşılaşmamıştım bunun üzerine makineyi satın aldım (1 ay önce) yaklaşık 750 km yol yaptım titanımla . Motor aslında hoşuma gitmedi değil ama ne biliyim sanki beni kesmedi gibi çok çabuk alıştım motora ve şimdi yetmediğini düşünüyorum bu yüzden ilk aklıma gelen makine CBF250 oldu ve daldım buraya ama sanki daha önce CG 125 için okuduğum gibi güzel yorumlar yok bu konuda memnuniyetsizlikler falan göze çarpıyor ben şidi ne bakacağım ya :S
Ben yeni ön cam aldım sahibinden.com daki bir satıcıdan 110 TL verdim.. Gayet güzel duruyor..