[M.T. İstanbul] Avcılar Sahilde Mangal Vaarrr 19 NİSAN PAZAR

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaaaa bune ya bende dondum ama boş dondum bosu bosuna 60km caner senı cıkcıklıyorum ya mangal dedıgın 5te baslayıp 8de bıtermı yaaa cık cık cık gercekten
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
buluşma güzel ve eglenceliydi.
emegi geçenlere teşekkürler..
çekilen resimleri ayrı bi topicte bekleriz :)
saygılar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
caner duy sesimi gelecen bu topıge
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
selam millet mangaldan sonra bütün arkadaşlar bendeydi 35 kısıydıler şimdi gittiler...
daha yoldadır hepsssi birazdan ufak ufak damlarlar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abı sana lafım yok ben sana 7de cıkacagımı solemıstım ama ben sana ne dedıım kac gundur bı harıta koy dedım ıskı dedın ıskıye geldık gerısı fos saten ıskıden sonra 30dk dolastık en son lunaparktan cıktık....
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
gözünü seveyim msn de tarif ettim tmm dedin luna park ın arka tarafı zaten ne diyim bilmiyorum ki!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla bıse deme bana sucuk borcun var en yakın zamanda bıde hava kararınca bıtmıcek bı bulusma !
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
buluşmayı bitirme konusunda bişi diyemem ama sucuk kurban olsun sana hallederiz :) ilhan a da çok teşekkürler bu arada valla üzüldüm ama elimden gelen bişi yoktu yani yoldaydık
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nese problem deıl artık saten herhalde b.düzü-avcılar trafıgını gormedın 3kısı geldım b.düzünden avcılara ılhan ben ve artcım yusuf yusuf daha motorda 3-4gun olmus o arabaların arasından gecerken yusuf durtukledı durdu
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
nese problem deıl artık saten herhalde b.düzü-avcılar trafıgını gormedın 3kısı geldım b.düzünden avcılara ılhan ben ve artcım yusuf yusuf daha motorda 3-4gun olmus o arabaların arasından gecerken yusuf durtukledı durdu

tmm uzatmayalım ama şunu bil bak SEN HAKLISIN ama BİZDE HAKLIYIZ kardeşim hayırlısı olsun diyip geçelim :rendeer:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
süper bi buluşmaydı saat 17 00 dan 21 00 a kadar sürdü sonrasında bahçeşehirde çay içtik 00:00 a kadar gayet iyiydi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst