- Katılım
- 5 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,882
her 1000 kmde yag her 3000 kmde ise hava filtresi yag buji degiştiririm..
sponsorum saglam
sponsorum saglam
ulen meto gelir gelmez insanların aklını çeldin haneyse doğru demişin taktik dogru:cat: ama singer dikiş makinası yağından ben asla vazgeçmem
![]()
Kingman30 çok teşekkürler yağ eksiltme diyoruz da zaten motorun yağını her 1000kmde değiştirsek 1000km'de ne kadar yağ eksiltir ki?
arkadaşlar yağ eksiltmeden ziyade bence daha önemli bir sorunda motorun sibop ayarının çok çabuk bozulnası değilmi ? ben hem 1000 km bakımında hemde yeni yaptırdığım 4000 bakımında sibop ayarı yaptırdım ama ne hikmetse daha aynı gün yine ses geliyo şıkır şıkır sizdede oluyomu ?
Cevaplar için teşekkürler ben şu motoru bir alayım 2000 değil 1000km'de bir yağını değiştiricem abi yeterki alayım.(Ha çok değiştirince bir zararı olmasın
)
Peki son bir soru dahaşimdi bu motorun farkları motorun devri ile alakalı imiş yani devir yüseklince daha bir aydınlatıyor düşünce kısıyor bunu çözen arkadaş varmı yani bu bir sorun olurmu ilerde.

Cevaplar için teşekkürler ben şu motoru bir alayım 2000 değil 1000km'de bir yağını değiştiricem abi yeterki alayım.(Ha çok değiştirince bir zararı olmasın
)
Peki son bir soru dahaşimdi bu motorun farkları motorun devri ile alakalı imiş yani devir yüseklince daha bir aydınlatıyor düşünce kısıyor bunu çözen arkadaş varmı yani bu bir sorun olurmu ilerde.
sis lambaları cbf e yakışıyorr![]()
ulen meto gelir gelmez insanların aklını çeldin haneyse doğru demişin taktik dogru:cat: ama singer dikiş makinası yağından ben asla vazgeçmem
![]()
o yağ çok ince be kankam...onu ben kontak için ve kappanın anahtar yuvası için bazen kullanıyorum...şaka mı yapıyon yoksa valla anlamadım...
peki ben size birşey diycem...neden küçük cc makinalar kayışlı değil...haydi burdan yakın...aktarma organları yakın bir gecelecekte kayışa dönmesi mantıklı değilmi...
size soruyorum cbf ybr apaçin zinciri olmasaydı da scooter hesabı kayışlı olsaydı ne olurdu...işin teknik kısmına ve maliyetine bir bakın düşün lütfen...kayışlı motor demek daha az bakım daha az aşınma daha az maliyet daha az pislik demek yanlışmıyım...illa koca koca bmwlerdemi olmalı..
abi yağ olsunda zincirle dişli arası kaygan olsun aşına olmasın...istersen Arko Krem sür sen bilin...![]()
abi yağ olsunda zincirle dişli arası kaygan olsun aşına olmasın...istersen Arko Krem sür sen bilin...![]()
peki ben size birşey diycem...neden küçük cc makinalar kayışlı değil...haydi burdan yakın...aktarma organları yakın bir gecelecekte kayışa dönmesi mantıklı değilmi...
size soruyorum cbf ybr apaçin zinciri olmasaydı da scooter hesabı kayışlı olsaydı ne olurdu...işin teknik kısmına ve maliyetine bir bakın düşün lütfen...kayışlı motor demek daha az bakım daha az aşınma daha az maliyet daha az pislik demek yanlışmıyım...illa koca koca bmwlerdemi olmalı..
:queen::arko denerim bi ara extra kaygan
![]()
İyi fikir aslında nemlendiricili olanındanmı sürsek daha iyi yoksa yağlı kremdenmi![]()
arkadaşlar
kaza yaptım yetkili servisteki arkadaş krokiye bakıp ekspertiz senin aleyhine rapor yazabilir dedi pazartesi yi beklemem gerekiyor bilgisi olan resme bakıp bişey söyleyebilirmi?
diyecektim ama resmi yükleyemedim
metehan arkadaşım bu sibop ayarı konusnda yorumlarını bekliyorum
servisteki ustanında söylediği bu cbf biraz zorlarsan sibop ayarını bozar şeklinde ama ben zorlamadığım halde ısınınca siboplar şıkır şıkır belli ediyo kendini
uzun yolda 90 ı geçerken motordan bi uğultu geliyo sanki bi boşluk var gibi vuruntu gibi bende zorlamıyorum sizdede oluyormu bunlar