Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Selam bendede kırmızı zn var.Benim motora burda herkes hasta komşular esnaf:)Benim motorda birde açık hava filtresi ve performans kavrama balatası var 110 km hıza kadar çıkıyor:)(Ford fiestayla ibreyi denedik benim ibre 120 onunkisi 110 yüksek hızlarda 10 km cıvarı oynuyor)
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
siyahta motorun incelikleri hatları pek belli olmuo standart motor gibi duruo ama kırmızıda bi asillik var :bounce: :)

Kazukki sen önce hangi motoru alacağına bir karar ver ondan sonra hangi
renk hoşuna gidiyorsa git onu al kardeşim bir haftadır aynı nakarat heeee
amma kararsız davranıyorsun yavf herkese fikir soruyosun sonra aynı noktaya dönüyorsun.
 
Katılım
15 Şub 2009
Mesajlar
25
buluşma diye awazı çıktığı kdr bağıran arkadaşlardan ses seda yokh...anlamadım n iş bu ???

BURADAYIZ BIR ORGANIZASYON LAFI GECSE BİR PLAN SUNULSA HERKEZ HORTLAR BANA GÖRE. BU ARADA BU PAZAR AVCILAR SAHILINDE MANGAL PARTISI VAR BIRAN ONCE MOTORUMLA BIR ORGANIZASYON ICINDE BULUNMAK İSTEDİĞİM ICIN SIZIN TOPLANMANIZI BEKLEYEMICEM ALDATACAGIM İÇİN KUSURA BAKMAYIN :):cherry::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Bence zenciler organizasyon seçmeyin tüm etkinliklere ve toplantılara katılın
bende asya 125t var iken bütün gezilere katılırdım şile-riva-kilyos istanbulu turlardım
hem ortam yaparsınız hemde motorunuzdan daha fazla keyif alırsınız benden size tavsiye.
 
Katılım
21 Eki 2006
Mesajlar
107
herkeze slm ben antalyada halen zenimi kullanıyorum bir abim bana stecer gönderecekti 1 sene oldu :):):):):) bu arada starbucksta değilim artık cafe del turco da calısıyorum antalyaya toplu sürüş yaparsanız beklerim
 
Katılım
15 Şub 2009
Mesajlar
25
Arkadaşlar çok Kötüyüm M.t Nişanlımla Arama Girdi Yok Oraya Neden Uye Olmusum Kımınle Yazışıyormuşum Resimlerimi Koymusum Resmen Zamparalık Yapıyormuşum Suclamalarında Bulundu çok Kötü Tartıştık, Ne Bu Bayanlardan çektığimiz Napcam Ben şimdi.
 
Katılım
20 Eyl 2005
Mesajlar
76
ohoooooooo bayadır yoktum iş güç derken yıllar geçmiş. forum 303. sayfaya gelmiş aman nazar değmesin. tanıyan tanımayan herkese selam.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
Arkadaşlar çok Kötüyüm M.t Nişanlımla Arama Girdi Yok Oraya Neden Uye Olmusum Kımınle Yazışıyormuşum Resimlerimi Koymusum Resmen Zamparalık Yapıyormuşum Suclamalarında Bulundu çok Kötü Tartıştık, Ne Bu Bayanlardan çektığimiz Napcam Ben şimdi.

onu da üye yap olsun bitsin...en kestirme yolu... :)


ohoooooooo bayadır yoktum iş güç derken yıllar geçmiş. forum 303. sayfaya gelmiş aman nazar değmesin. tanıyan tanımayan herkese selam.

selamlar...
 
Katılım
12 Ocak 2009
Mesajlar
11
bu motorlar ne kadar? peşin fiyatına taksit varmıı? bide motoru alırken paranın yarısını verip öbürünü taksite bağlarlarmı bağlarlarsa nası bağlarlar senet falanmı yaparlar naparlar olurmu böylemi alıyım? nası alıyım? şimdiden teşekkürler.

-
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
bu motorlar ne kadar? peşin fiyatına taksit varmıı? bide motoru alırken paranın yarısını verip öbürünü taksite bağlarlarmı bağlarlarsa nası bağlarlar senet falanmı yaparlar naparlar olurmu böylemi alıyım? nası alıyım? şimdiden teşekkürler.

-

dostum öncelikle sakin ol yeter!
1: 1750YTL plaka,ruhsat hariç
2: firmadan firmaya değişiyor.bazı yerler yapıyor bazıları yapmıyor.
3: bkz. cvp.2. senet veya kredi kartı.firmaya göre değişir.
4: sağlam bir ikinci el al.sıfırı tavsiye etmiyorum.belliki yenisin motorculukta.
5: rica ederim ne demek.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
bu motorlar ne kadar? peşin fiyatına taksit varmıı? bide motoru alırken paranın yarısını verip öbürünü taksite bağlarlarmı bağlarlarsa nası bağlarlar senet falanmı yaparlar naparlar olurmu böylemi alıyım? nası alıyım? şimdiden teşekkürler.

-

walla buqün bana qelen bi telefonda yeni bi satış stili öğrendim (:) bnm motor 1.300-TL diyelim...Tabe ben de POS Cihazı olmadığından teklifi şu oldu...

" Benim kredi kartımla senin ihtiyacın olan 1.300-TL lik birşeyi taksitle alalım..."

wallaa süper fikir yani
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
7
Herkese selam ben Barış,

Aranıza yeni katıldım, siyah zn aldım sıfır,

270.sayfadan itibaren yazdıklarınızı okudum sayenizde baya bişey öğrendim hepinize teşekkürler.

Deneyimlerimizi hepberaber paylaşmaya devam ederiz umarım
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
5
Merhabalar şuan bende bir Zn kullanıyorum benim kendi motorum garajda yatıyor kardeşimin motorunu kullanıyorum bugün sabah bakım yaptırdım sonra bir güzel yıkadım yaza hazır kilometreye baktım 8.500 de hınzır benden daha çok gezmiş benim motor daha 5.000 de neyse eğer gezi olursa elimden geldiğince katılmaya çalışırım bu yaz Zn ile geçicek gibi gözüküyor.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Herkese selam ben Barış,

Aranıza yeni katıldım, siyah zn aldım sıfır,

270.sayfadan itibaren yazdıklarınızı okudum sayenizde baya bişey öğrendim hepinize teşekkürler.

Deneyimlerimizi hepberaber paylaşmaya devam ederiz umarım

Hoşgeldin Barış yardımcı olabildiysek ne mutlu bize.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
çok qüsel bi buluşmaydı...qelen herkese teşekkürler...çok keyifli bir uzun yolculuk idi (:)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
@naciçino , valla haklısın cok serefsiz çıktı adam bi sticker göndermedi (o ben oluyorum) ama www.zenscooclub.com da yok artık :( o stickerlar hikaye oldu , duruyo arşivde. Hayırlı olsun yeni işin kardeşim. Yalnız o kadar uğraştın şu klübe bi kahve kültürü edindiremedin ama bizde iş yok ondan :) gelirsen ara bahçelievler civarındayım bi yemek ısmarliim :)

@antikacı , naber ya nerelerdesin özledik senin şu muhteşem doğa gezi fotolarını vallaha içim gidiyodu her seferinde , biz istanbulda beton dışında birşey görmüyoruz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst