yaaaaaaaa arkadaşlar bu motordan istediğiniz veya beklediğiniz nedir benim rolanti 2000 devir en fazla 10.000 devire çıkıyorum ve 4. viteste 120 çok rahat görüyorum size yazmıştım bunu ben 160 gördüm diye ve motorda hiç bir titreşim sarsınyı falan olmadı ayrıca motoru açmak için size bir taktik vereyim örneğin 3 vitesde 8000 devirde gidin düz yolda sonra debriyaja basıp vitesi 1atın çok kısa bir mesafe böyle birazcık bağırtın motoru ve bunu ortalama olarak her 500 km de 1 yapın ama çok sık değil bu taktik iyidir ben yaptım
arkadaşım kusuruma bakma ama ben
160 gördün,vurdum,yasladım, vs
sözler yazan kimselere inanmıyorum,
kaldıki motorun ne oldugu bılındıgınden dolayı hiçbir zamanda inanmayacağım,
bir ara yuan çelık 150 motor ile benım racer yan yana gezıyordum (her ikimizdede atçılarımız ile)
bir ara bastırdı gidiyor,
yakalayayımda yanlız kalmasın dedim,
bastırdım ve geçtım onu,
durunca dediki,
''abi ben 135 yasladım gidiyorum yanımdan vızzz dıye gectın gıttın yahu''
saçmalama olum laa,ben orada 110 anca vurmustum ,,dedim bende,
yani sanıyorum senın göstergende sorun oluşmuş olabılır,
aynı hızı yanında bır araç ile denemenı tavsıye ederım,
umarım kusuruma bakmassın...