Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
23
keşke duro almasaydın , ben aldım pişmanım yerli malları daha iyi

walla servisten önerdiler ama zaten tepeme gelmişlerdi anlık oldu gittim aldım fakat anlamadım sen beğenmemişsin yol tutuş daa ii oldu frenleme aynı keza bence orjinalinden kesinlikle daha iyi ...sadece motorun arkası 1 ,2 cm yükseldi arkada oturan için ii oldu bence...bide ben pazarlık ederim alırken kredi kartı ile almasaydım daha ucuza bile alırdım ...kazıklanmayın arkadaşlaaaaarrrr...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
walla servisten önerdiler ama zaten tepeme gelmişlerdi anlık oldu gittim aldım fakat anlamadım sen beğenmemişsin yol tutuş daa ii oldu frenleme aynı keza bence orjinalinden kesinlikle daha iyi ...sadece motorun arkası 1 ,2 cm yükseldi arkada oturan için ii oldu bence...bide ben pazarlık ederim alırken kredi kartı ile almasaydım daha ucuza bile alırdım ...kazıklanmayın arkadaşlaaaaarrrr...

sen uzun yola çık , keskin bir virajda biraz motoru yatır bak popondan nasıl kıvılcım çıkıyor . Sorsanıza bir şey yapmadan önce , artık caracalın kitabını yazdım 16300 km oldu boru değil
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
arka lastigin ebadini 1 parmak buyutmek mumkun mudur? yani 1 parmak daha kalin bir lastik nasil olur? problem yaratir mi?
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
orjinali ile pek oynamayın arkadaşlar

bugün bir sündürdüm motoru
1.vites 50
2.vites 80
3.vites 100 - 105
4.vites 110 u da geçiyordu yol bitti 5 e bile atamadım
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
oo iyi iyi yavaş yavaş zorla makineyi farkı göreceksin , ben 60 km boyunca tam gaz gittim 15 gün önce durdum dinlendirdim fln motor çok değişti

hacı,bu tür zorlamalar zararlı diye biliyorum ben? ben hiç yapmıyorum öle şeyler, demekki o yüzden basmıyo nalet:p çıkardığımda 3. viteste bi abanayım bakalım
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
hacı,bu tür zorlamalar zararlı diye biliyorum ben? ben hiç yapmıyorum öle şeyler, demekki o yüzden basmıyo nalet:p çıkardığımda 3. viteste bi abanayım bakalım


bırak allahını seversen birşey olmaz ben böyle yaparak 80 i geçmeyen motora 120 yaptırdım iki kişi ama çok iyi dinle motorun sesini , ama gazı iyi kullanman lazım , motor ğı ğı ğı ğı yaptığı anda vitesi büyüt az daha gidersen öyle kol çıkar . Bunu yapmadan önce motoru iyi ısıt
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar motorlarınızı devirli kullanın açılsın istiyorsanız,
yanı REDLINE olmasın ama dibinde kullanım,
misal::8 bın redlıne ise,7.5 idealdir,
farkını goreceksınız zaten,
her konuda ilerleme kaydedecektır,
motor test aşamasında son devıre yaslanılarak yapılıyor,
motor daha rahat hareket eder,
vıtes degısımlerı daha işlevlı olacaktır...
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
arkadaşlar motorlarınızı devirli kullanın açılsın istiyorsanız,
yanı REDLINE olmasın ama dibinde kullanım,
misal::8 bın redlıne ise,7.5 idealdir,
farkını goreceksınız zaten,
her konuda ilerleme kaydedecektır,
motor test aşamasında son devıre yaslanılarak yapılıyor,
motor daha rahat hareket eder,
vıtes degısımlerı daha işlevlı olacaktır...

bunu ne sıklıklarla ne kadar süre yapıcaz
 
Katılım
5 Kas 2006
Mesajlar
11
yaaaaaaaa arkadaşlar bu motordan istediğiniz veya beklediğiniz nedir benim rolanti 2000 devir en fazla 10.000 devire çıkıyorum ve 4. viteste 120 çok rahat görüyorum size yazmıştım bunu ben 160 gördüm diye ve motorda hiç bir titreşim sarsınyı falan olmadı ayrıca motoru açmak için size bir taktik vereyim örneğin 3 vitesde 8000 devirde gidin düz yolda sonra debriyaja basıp vitesi 1atın çok kısa bir mesafe böyle birazcık bağırtın motoru ve bunu ortalama olarak her 500 km de 1 yapın ama çok sık değil bu taktik iyidir ben yaptım
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
yaaaaaaaa arkadaşlar bu motordan istediğiniz veya beklediğiniz nedir benim rolanti 2000 devir en fazla 10.000 devire çıkıyorum ve 4. viteste 120 çok rahat görüyorum size yazmıştım bunu ben 160 gördüm diye ve motorda hiç bir titreşim sarsınyı falan olmadı ayrıca motoru açmak için size bir taktik vereyim örneğin 3 vitesde 8000 devirde gidin düz yolda sonra debriyaja basıp vitesi 1atın çok kısa bir mesafe böyle birazcık bağırtın motoru ve bunu ortalama olarak her 500 km de 1 yapın ama çok sık değil bu taktik iyidir ben yaptım


abi aman diyim onu herkes yapamaz , çocukların motoruna yazık olmasın o sesi iyi dinleyip gerektiğinde debriyaj sıkacak kulak lazım

rölantin çok fazla ben 1200 de çeviriyorum

ve ben sunu öğrendim bir motorun rodajı yoktur . Motor hep açılmak ister , isterse 100 bin km de olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
yaaaaaaaa arkadaşlar bu motordan istediğiniz veya beklediğiniz nedir benim rolanti 2000 devir en fazla 10.000 devire çıkıyorum ve 4. viteste 120 çok rahat görüyorum size yazmıştım bunu ben 160 gördüm diye ve motorda hiç bir titreşim sarsınyı falan olmadı ayrıca motoru açmak için size bir taktik vereyim örneğin 3 vitesde 8000 devirde gidin düz yolda sonra debriyaja basıp vitesi 1atın çok kısa bir mesafe böyle birazcık bağırtın motoru ve bunu ortalama olarak her 500 km de 1 yapın ama çok sık değil bu taktik iyidir ben yaptım

arkadaşım kusuruma bakma ama ben 160 gördün,vurdum,yasladım, vs
sözler yazan kimselere inanmıyorum,
kaldıki motorun ne oldugu bılındıgınden dolayı hiçbir zamanda inanmayacağım,

bir ara yuan çelık 150 motor ile benım racer yan yana gezıyordum (her ikimizdede atçılarımız ile)
bir ara bastırdı gidiyor,
yakalayayımda yanlız kalmasın dedim,
bastırdım ve geçtım onu,
durunca dediki,
''abi ben 135 yasladım gidiyorum yanımdan vızzz dıye gectın gıttın yahu''
saçmalama olum laa,ben orada 110 anca vurmustum ,,dedim bende,
yani sanıyorum senın göstergende sorun oluşmuş olabılır,
aynı hızı yanında bır araç ile denemenı tavsıye ederım,

umarım kusuruma bakmassın...
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
160 mı?.. Caracal'la mı?.. :)

Bende bisikletle düz yolda 220 yapıyorum! Hemde Redline'a(!) bile girmeden! Düşün işte.. :p
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
motorum 2000-3000 km arasinda. maks suratim 90 km ve cok bagiriyor. acma calismalari yapayim mi?

bir de ses icin egzozu modifiye edecem. egzoz acan var mi? servise yaptirmayi dusunuyorum.

selamlar.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
motorum 2000-3000 km arasinda. maks suratim 90 km ve cok bagiriyor. acma calismalari yapayim mi?

bir de ses icin egzozu modifiye edecem. egzoz acan var mi? servise yaptirmayi dusunuyorum.

selamlar.

2000 - 3000 KM LER de bağırması çooook normal motorun daha körpe

tek silindirli motor egsozu açıksa , arkadan bol bol küfür yağar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst