[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
arkadaşlar listeyi artık kesinleştirelim belkiler ve hayır gelmiycem diyenler kararımızı verelim ve hepberaber gidelim (hayır seçenekler arasından kaldırılmıştır)

grup sürüşü ile ilgili topiği lütfen okuyun motosikletlerinizin yolda sizi üzmeyeceginden emin olun ve kesinlikle kaskınızı ihmal etmeyin.

bursa-yalova tarafından gelen arkadaşlar ulasato ile baglantıya geçebilirler



korkma rahat ol kardeş...



iidir sen nasılsın...

iyiyim sagol iyi ve heyecanlıyım :p
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
arkadaşlar listeyi artık kesinleştirelim belkiler ve hayır gelmiycem diyenler kararımızı verelim ve hepberaber gidelim (hayır seçenekler arasından kaldırılmıştır)

grup sürüşü ile ilgili topiği lütfen okuyun motosikletlerinizin yolda sizi üzmeyeceginden emin olun ve kesinlikle kaskınızı ihmal etmeyin.

bursa-yalova tarafından gelen arkadaşlar ulasato ile baglantıya geçebilirler





iyiyim sagol iyi ve heyecanlıyım :p


panik yok her zaman olduğu gibi yanındayız...
tabi erdem kayış atmazsa...
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
hasan ne oldu senin dükkana gelip pazar için izin alıcaktık :cherry:
çok zor benim gelmem motoru toplayamadım daha.

Dostum bendede 150 zat.Artcı aldıımda 25 cc ye kadar dusuyor motor.Zaten bırazda kılo var.Oyuzden ortalama 100 cc cıvarında gıdıyor motor.

Ayrıca hızı sorun etme yavas gıdılıcek.Zaten ben ıtına ile ısıklarda duran 600 f tokatlıyorum(Bazen haberi olmadan) oyuzden rahat ol.bence bu gezıyı kacırma pişman olursun.

FOTO bir harika.

issizadame.jpg
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Etkinliğin güzel geçmesi dileğiyle hepinize kazasız belasız hayırlı yolculuklar arkadaşlar.:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst