- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
- Konu Yazar
- #6,981
körfezden yarın salı pazarına mı geleyim yoksa daha yakında daha bildik bir yerde buluşacağımız arkadaşlar var mı ki
zafer inan bilmiyorum körfez tarafından kimin gelip kimin gelmiyecegini
körfezden yarın salı pazarına mı geleyim yoksa daha yakında daha bildik bir yerde buluşacağımız arkadaşlar var mı ki
arkadaş ben senden korkuyorum.:queen::queen::queen:
sen meşhur olmuşsun milletin avatarında geziyor boy boy resimlerin:cyclopsan:cyclopsan
mekanda sorun yok eryılmaz bizim için ayrı masalar kurulucak :wiinkk:
nasılsın canem :cherry:
canları sagolsun sıkma canını :rendeer:
korkma rahat ol kardeş...
iidir sen nasılsın...
arkadaşlar listeyi artık kesinleştirelim belkiler ve hayır gelmiycem diyenler kararımızı verelim ve hepberaber gidelim (hayır seçenekler arasından kaldırılmıştır)
grup sürüşü ile ilgili topiği lütfen okuyun motosikletlerinizin yolda sizi üzmeyeceginden emin olun ve kesinlikle kaskınızı ihmal etmeyin.
bursa-yalova tarafından gelen arkadaşlar ulasato ile baglantıya geçebilirler
iyiyim sagol iyi ve heyecanlıyım![]()
panik yok her zaman olduğu gibi yanındayız...
tabi erdem kayış atmazsa...
bundan hiç şüphem olmadı iyiki varsınız canım arkadaşım :rendeer:
oldu oldu hatırlatmıyım şimdi...
evet yani bencede başlamıyalım gece gece tekrar cem
bencede nasıl olsa yarını var bu işin...
evet topikte tartışmanın manası yok yarın paylaşırız kozlarımızı canımcım :bounce: :rendeer:
çok zor benim gelmem motoru toplayamadım daha.hasan ne oldu senin dükkana gelip pazar için izin alıcaktık :cherry:
Dostum bendede 150 zat.Artcı aldıımda 25 cc ye kadar dusuyor motor.Zaten bırazda kılo var.Oyuzden ortalama 100 cc cıvarında gıdıyor motor.
Ayrıca hızı sorun etme yavas gıdılıcek.Zaten ben ıtına ile ısıklarda duran 600 f tokatlıyorum(Bazen haberi olmadan) oyuzden rahat ol.bence bu gezıyı kacırma pişman olursun.
FOTO bir harika.
![]()
saglık olsun hasan sen bize gelmezsen bigün toplanır biz sana geliriz :rendeer:
beklerim daima kapım açık.
öhöm öhömmm :bounce:
neo erhan bişimi takıldı![]()
CIKARTICANMI :wiinkk: