- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,564
burda sın dağa ya
:bounce:
Ayrıldı sanırım uzun süre oldu son mesajı yazdığı..bilgisayarı açık unuttu aceleden :mrgreen::mrgreen:sabaha karşı yanınızda olur:mrgreen:
burda sın dağa ya
:bounce:
Ayrıldı sanırım uzun süre oldu son mesajı yazdığı..bilgisayarı açık unuttu aceleden :mrgreen::mrgreen:sabaha karşı yanınızda olur:mrgreen:
Turgay hadi iyisin.yollar sana kaldı.gelemiyorum iyi gaz acarsın simdi rahat rahat
CANEEEEEEEEERRRRRRRR
adımı göremedim ben canım :bounce:
Ben zaten Sarıyer'de oturuyorum.Gezinize Sarıyer merkezden kaçta katılacağım merkezde kaçta olayım.
125 cclik scoterla gelmemin bir sakıncası var mı acaba?
günaydın
hasan geçmiş olsun dostum haberini aldıkale:
günaydın...
Listeye kendimizi nasıl ekliyoruz. Bu konuların acemisiyimde.
Yardımcı olurmusun?
Ayrıca Ümmet bey geliyorsa ben yokum, kendisi ile pek anlaşamıyoruz. :farao:
Ben zaten Sarıyer'de oturuyorum.Gezinize Sarıyer merkezden kaçta katılacağım merkezde kaçta olayım.
125 cclik scoterla gelmemin bir sakıncası var mı acaba?
yarın ben adamı bir arayacam gidip bakacam akşam iş çıkışı 7den sonra.hasan yarın napıyoz kardeş ?
maslak işi noolcak
yarın ben adamı bir arayacam gidip bakacam akşam iş çıkışı 7den sonra.
Ben zaten Sarıyer'de oturuyorum.Gezinize Sarıyer merkezden kaçta katılacağım merkezde kaçta olayım.
125 cclik scoterla gelmemin bir sakıncası var mı acaba?
Günaydın millet Cem sanada günaydın mapuluk bitiyor bugün hadi hayırlısı:mrgreen:
günaydın:rendeer:
cem sanada günaydın:rendeer:
günaydııııııııııınnnnnnnnnn :rendeer:
Günaydın Be Aygül Nasılsın inşallah :rendeer:
cemcim sanada günaydın :rendeer:
Günaydın millet :rendeer: