- Katılım
- 26 Şub 2009
- Mesajlar
- 1,002
Evet ablacm inşallah ilk motorum olacakEhliyetim, kaskım, eldivenlerim, montum ve motorcu bilincim sizlerin sayesinde motor sahibi olmadan önce sahip olduğum şeyler oldu. Yaklaşık 1 yıl scooter kullandım çalıştığım yerde bir ay kadar da vitesli tecrübem var yani sizi üzmem inşallah
![]()
tabıkı kardesım bunlar cok onemlı bızıde uzme sen de uzulme arkadasım tek ıstedıgımız bu olur
