[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
Evet ablacm inşallah ilk motorum olacak :) Ehliyetim, kaskım, eldivenlerim, montum ve motorcu bilincim sizlerin sayesinde motor sahibi olmadan önce sahip olduğum şeyler oldu. Yaklaşık 1 yıl scooter kullandım çalıştığım yerde bir ay kadar da vitesli tecrübem var yani sizi üzmem inşallah :)

tabıkı kardesım bunlar cok onemlı bızıde uzme sen de uzulme arkadasım tek ıstedıgımız bu olur:)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Bu hızla giderseniz Hell24 geldiği gibi gidecek heralde..:)Garipçe yolcularının yakalarınada hell24 fotoğrafları takacakmış kuyucadısı böyle bir organizasyon hazırlıyormuş :p

ben tişörtüme bastırıcam resmini :queen:

Arkadaşlar selamlar kısmetse ben gelicem Silivriden yol güzergahı üzrinde olan arkadaşlar varsa buluşup beraber gidelim
aksilik olmazsa

inşallah arkadaşım belkiyoruz senide ama adını listede görmedim hala :wiinkk:

Evet ablacm inşallah ilk motorum olacak :) Ehliyetim, kaskım, eldivenlerim, montum ve motorcu bilincim sizlerin sayesinde motor sahibi olmadan önce sahip olduğum şeyler oldu. Yaklaşık 1 yıl scooter kullandım çalıştığım yerde bir ay kadar da vitesli tecrübem var yani sizi üzmem inşallah :)

bilinçli bir motosiklet kullanıcısısın yani çok güzel seni yanımızda görmekten mutlu oluruz :rendeer:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
Selam Millet :)

aygül abla ve nice ismini yazmadığımız üye sakinleri kalbimizdesiniz :)

bugün öğlen yemeği gönüşü okula giderken kerem abi ile karşılaştık buralarda mı oturuyor acaba yengemizide gördüm :)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Herkese iyi akşamlar ben çıkıyorum geç bile kaldım görüşürüz :king: :king:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
seninle bi konuşalım :rendeer:

konuşalım abide nasıl :silent:


saol caner nasılsa görüşücez :queen::wiinkk:

:queen::queen::queen::queen::queen:
çok sert tepki verdim galiba canere :queen:
ahahhhahh :queen:

caner çeksin dimi o ahları :p
:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:
:mrgreen::mrgreen:
kıskanç lar sizi :queen::queen:
kıskandım tabi bi ben yokum :salut:
bide aygülü unutmuş puahahaah :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
bide beni dimi yani
hayatının hatası :queen::queen:
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
:mrgreen::mrgreen:
Selam Millet :)

aygül abla ve nice ismini yazmadığımız üye sakinleri kalbimizdesiniz :)

bugün öğlen yemeği gönüşü okula giderken kerem abi ile karşılaştık buralarda mı oturuyor acaba yengemizide gördüm :)
kalbindeyiz he he :bounce: :p
Herkese iyi akşamlar ben çıkıyorum geç bile kaldım görüşürüz :king: :king:
görüşürüz canım :rendeer:
arkadaşlar cümleten iyi akşamlar:rendeer:
iyi akşamlar :rendeer:
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst