[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Listeye kendimizi nasıl ekliyoruz. Bu konuların acemisiyimde.
Yardımcı olurmusun?

Ayrıca Ümmet bey geliyorsa ben yokum, kendisi ile pek anlaşamıyoruz. :farao:
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Ben zaten Sarıyer'de oturuyorum.Gezinize Sarıyer merkezden kaçta katılacağım merkezde kaçta olayım.

125 cclik scoterla gelmemin bir sakıncası var mı acaba?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
Ben zaten Sarıyer'de oturuyorum.Gezinize Sarıyer merkezden kaçta katılacağım merkezde kaçta olayım.

125 cclik scoterla gelmemin bir sakıncası var mı acaba?

motorun ne olursa olsun yine gel :p
10:30 da leventten çıkarsak sana 30 dk sürmez gelmemiz sen tahmini 10:45 gibi beklemeye başla bizim yolumuzun üstünde görünce katılırsın :)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
arkadaşlar listeyi artık kesinleştirelim belkiler ve hayır gelmiycem diyenler kararımızı verelim ve hepberaber gidelim :p (hayır seçenekler arasından kaldırılmıştır)

grup sürüşü ile ilgili topiği lütfen okuyun motosikletlerinizin yolda sizi üzmeyeceginden emin olun ve kesinlikle kaskınızı ihmal etmeyin. :rendeer:

bursa-yalova tarafından gelen arkadaşlar ulasato ile
trakya tarafından gelen arkadaşlar by_star ile baglantıya geçebilirler


Listeye kendimizi nasıl ekliyoruz. Bu konuların acemisiyimde.
Yardımcı olurmusun?

Ayrıca Ümmet bey geliyorsa ben yokum, kendisi ile pek anlaşamıyoruz. :farao:

patron boşver o ihtiyarı gözleride görmüyo zaten :p

Ben zaten Sarıyer'de oturuyorum.Gezinize Sarıyer merkezden kaçta katılacağım merkezde kaçta olayım.

125 cclik scoterla gelmemin bir sakıncası var mı acaba?

cc önemli değil maksat birlikte olmak :wiinkk:
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
572
Ben zaten Sarıyer'de oturuyorum.Gezinize Sarıyer merkezden kaçta katılacağım merkezde kaçta olayım.

125 cclik scoterla gelmemin bir sakıncası var mı acaba?

Dostum bendede 150 zat.Artcı aldıımda 25 cc ye kadar dusuyor motor.Zaten bırazda kılo var.Oyuzden ortalama 100 cc cıvarında gıdıyor motor.

Ayrıca hızı sorun etme yavas gıdılıcek.Zaten ben ıtına ile ısıklarda duran 600 f tokatlıyorum(Bazen haberi olmadan) oyuzden rahat ol.bence bu gezıyı kacırma pişman olursun.


issizadame.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
BİLGİ: Bursa- Yalova tarafından geziye gelmek isteyen tüm MT ailesi üyeleri benimle irtibata geçebilirler.. Güzergah Yalova migros -topçular -arabalı vapur - eskihisar - pendik - otoban - Levent - Maslak - tarabya - sarıyer - ve balık ve bir sürü MT kardeşler :) ..............


Ve bir sorum olacak !!! 100-200 kişi nası sığacak bir lokantaya ??? Yemek nasıl yetecek ?? servis nasıl yetiştirecekler ?? Hesap nasıl ödenecek ?? (Kuyucadısı mı ödeyecek ?? geziye o davet ediyo yaa) Park sorunu ?? Ben MT den 1-5 kişiyi anca tanıyom 100 kişi ile nası tanışıp kaynaşcaz ?? Teker yapmak serbestmi ?? Şimdilik bu kadar aklıma gelenler !!! :queen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
günaydııııııııııınnnnnnnnnn :rendeer:

cemcim sanada günaydın :rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst