5000km.'yi geçen Çin'li motorlardan raporlar.

Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
17
arkadaşlar ben yeniyim ama bi konuda fikirleriniden faydalanmak istiyorum mondial 125 zn ve de asyanın 150 t 1 mi ne ikisi arsında kaldım hangini tercih edeyim hemen hemen aynı fiatı sizce hangisi

asya motorun 150t1 modeli 2007 mondialin 125 zn ikisi arsında tercih yapmak istiyorum fiatıda 800 sizce hangisi ve nedenlerini ögrenebilirmiyim acele cplarınızı bekliyorum teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
ecem girme o işlere ecem :D suzuki yada yamaha al sana arıza çıkarmasın derim :S bu mondialler falan
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ecemm34 her ikisinden arkadaşlarımda var ben 125 zn ye baya bindim çok hoşuma gitti açıkçası ivmelenmesi çok harika . asya 150 t1 modeli benim hiç hoşuma gitmiyor neden dersen . maxi scooter yani çin li üretim olan scooter her tarafı plastik yani titreşimden zamanla vidaları gevşiyor . gevşeyen plastik parçalar takırtı yapıyor ve zamanla da kırılıyor .sürekli vidaları sıkılaman gerekiyor. zn 125 bu kadar olmaz çünkü maxi değil normal scooter plastik parçaların boyu asya 150 t1 kadar uzun değil böyle sorunlarla sık karşılaşmazsın

benim düşüncem mondial zn 125 bir bayana daha çok yakışır daha hoş durur bence

eğer ekonomin yetiyor . honda ve yamaha dan şaşma . ama bütçem bunlara göre dersen mondial zn 125 derim
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çin motorları hırpalanmaya gelmiyor.Sakin, uslu ve usul sürmekte fayda var.
Çin aletlerinin büyük çoğunluğunda parça güvenlik katsayıları ve doğal olarak malzeme kalitesi, hatta montajı güvenlik standartlarının altında yapılmış ki bu motorlar böyle daha ilk kilometrelerde arıza yapıyor. Ayrıca kalite konrol diye bir prosedürlerinin olmadığından eminim mahalle motorcusunda çırakların topladığı işten ne beklersiniz. Bir Fransız-İtalyan bunu kullanır mı? Ayrıca yerli üretim bir motorumuz bulunmamakta bunu bilin.
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
21
mondıal rf 150 2.5 aylık
2.5 ayda 10000
ılk aldıda 100. km de antdan kaş a kadar gıttım geldım yaklasık 600 km yaptım genelde sehır ıcınde kullanıom ama sureklı kullanıom
bakıma hıc sokmadım bugune kadar 3 defa goturdum tamıre oda ıkısı yag dıerıde alt mtr guclendırdı o yuzden
100 ytl yaklasık
kullanıma gore deısıo mısal yakjın zamanda kayısı deıstırcem bu performansa bu kayıs yetersız gelıo o yuzden
bu arada kb benım mtrum 20000 olmadı ama yazdım cunku km nın oldu yer komple cıkardım o yuzden en son kac km de bılmıorum :):mrgreen::)





arkadaslaar bu benım eskı mtrum honda cgl mtr cok harıka herkeze tawsıe ederım masrafsız duzgun kullanıldıktan sonra hıc sorunu cıkmıo ancak tek sorunu parcaları pahalı o kadar
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
1003350ae6.jpg


19 binde bugun cekıldı :)

Jant serıdı ıcın tekrar tesekkurlerr Lokman :rendeer:
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
115
Rus Voskod Coba 3M war 5000km deyim masraflarım

debriyaj balataları değişti 20ytl
Yağ alındı 6+7 ytl = 13ytl
Teker patladı 3x 10ytl = 30ytl
Motor Blokları Conta değişimi Conta Silikonu 4 ytl kendim yaptım
Boya = 2.5 ytl x 5 12 ytl
Debriyaj Teli = 5 ytl
Elcik = 10 ytl
Ayna = 5 ytl
Alt Sehpa 25 ytl

toplam 176 ytl para harcadım :) 5000 kmden gittik 4 defa yolda kaldım fakat hepsi bnm hatamdı

Benzin aldım yağ koymadım Egsoztu yapacak derken tıkadım ayaklığı düzgün açamadım motor düştü bir defada araba çarptı arabanın tamponu kırıldı bide bnm ayağım incildi ama motorda cizik dahi yoktu tek motor koruma demiri çizildi o kadar 200 ytl yakın para vermişimdir fakat hepsi bnm hatalarımdan dolayıydı ve bnm aldığım motor 2006 yılından beri kapalı bir atolyede yatan motordu :) şimdiki masraflarıda gene bnm hatam sinyali kırdım bide sehpa kırıldı masrafı total 30 ytl :) ve kendimde yapabiliyorum motoru
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
bence iddalı bir başlık değil bilincli kullanıcılar için normal hatta az bi km diyebilirim benim yaratık 14000 küsürlerde sorunlarımı sayim şu anda kafama takılan zincirin gevşemesi var o da benim hatam biraz patinaj çektirim dedim ardarda çok uğraştım zincir gevşedi birde motoru duvarın kenarına parkederken nasıl ettiysem aynayı kırdım şimdi kırık geziyom dükkana götürürsem halledecem (ben 2. el aldım sanırsam almadan önce adam ayarlarını bozmuştu tanıdığı honda bayi de yaptırdı)

benim elime geçtiğinden beri servise hiç gitmedi hemde hiç kesin olarak yerini bildiğim servis bile yok :D

motorum kanuni tigrina 100
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
1
Merhabalar 3 Yılllık Asya 150t Kullanıcısıydım Ne Oldu Derseniz Ister Inanın Ister Inanmayın 22000 (YİRMİKİBİN) Motoru Hurdaya Sattım. Motor Yürüyordu Sağlamdı Ama Neden Hurda. Bir Depo Ile 200 Km Den 140 Km Düştü. Haftada 20 Tl Masraf çıkarmaya Başladı.bir Yer Bozuluyor Yaptır Bu Sefr Başke Yerden Su Koydu. Abs şakası Asyanın Herhalde Bir şakası Olsa Gerek Ki Motoru Bakımlı Kullanırken Bu Böle Idi Bide Bakmasak 22000 ıhhh Demezdi:) Motoru Aldım Aynı Sele Kırıldı Garantiden Değiştirdiler.sadece Bakamak Için Açmıştım Bagaja:)3. Güne Gene Kırıldı. Servis Bana Sen Sert Açıyorsun Dedi.:) Tekrar Garantiden Değişti.hemen Dedim Servis Elemanına(adamı 50 Değişik Iş Kolunda çalışırken Gördüm Demekki Servislik Hoşuna Gitmiş)dedim Aç Kapa Aça Kapa Dedim 1 Açtı 2 Açtı 3. Ye Gene Kırtt Dedi Ve Elinde Kaldı.gene Değişti Garantiden Ama Ben Gene Açtım Kapatım Gene Kırıldı.bu Modeller Böle Dedik Geçtik. Benzin Göstergesi Depo Full Olsada Içinde Benzin Olmadığında çalışmazmış:)neyse Ben Hurdaya Sattım. Motoru 1650 Tl Ye Aldım 1000 Ytl Masraf Ve Yakıttaki Zamanla Artışla Beraber Herhalde 1500 Tl +masraf Ettim Neyse Lafın Sonu Yok Başıda Gelmez Zaten Asya Hem Güzel Hem Lanet Servis Hem Ii::)hem Rezil Ne Desem Boş Işte Scooter Alacak Arkadaşlar Satmayı Düşünmesinler. Interntte Dolu Satmak Isteyen Var. Kim Alırki Aklı Başındaysa. Al Sıfırı Kullan At. Tıpkı çakmaklar Gibi.:) şimdi Bianchi Alıcam Onu Denicem Bakalım Nasılmış:) 125 Cc Ile 150 Cc Aynı Kasada 125 Alacaktım Aynı Kasa Aynı Ağırlık Daha çok Benzin Yer Dediler Bakalım Denicez Görücez. Tüketicezki üretim Artsın:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben geçenlerde bir 150 zat gördüm 23.000'de idi beyler bu kadarda aşşağılamayın inanmayan görmek üzere sarıyer reşitpaşaya gelebilir... :) saygılar :rendeer:
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
322
Merhabalar 3 Yılllık Asya 150t Kullanıcısıydım Ne Oldu Derseniz Ister Inanın Ister Inanmayın 22000 (YİRMİKİBİN) Motoru Hurdaya Sattım. Motor Yürüyordu Sağlamdı Ama Neden Hurda. Bir Depo Ile 200 Km Den 140 Km Düştü. Haftada 20 Tl Masraf çıkarmaya Başladı.bir Yer Bozuluyor Yaptır Bu Sefr Başke Yerden Su Koydu. Abs şakası Asyanın Herhalde Bir şakası Olsa Gerek Ki Motoru Bakımlı Kullanırken Bu Böle Idi Bide Bakmasak 22000 ıhhh Demezdi:) Motoru Aldım Aynı Sele Kırıldı Garantiden Değiştirdiler.sadece Bakamak Için Açmıştım Bagaja:)3. Güne Gene Kırıldı. Servis Bana Sen Sert Açıyorsun Dedi.:) Tekrar Garantiden Değişti.hemen Dedim Servis Elemanına(adamı 50 Değişik Iş Kolunda çalışırken Gördüm Demekki Servislik Hoşuna Gitmiş)dedim Aç Kapa Aça Kapa Dedim 1 Açtı 2 Açtı 3. Ye Gene Kırtt Dedi Ve Elinde Kaldı.gene Değişti Garantiden Ama Ben Gene Açtım Kapatım Gene Kırıldı.bu Modeller Böle Dedik Geçtik. Benzin Göstergesi Depo Full Olsada Içinde Benzin Olmadığında çalışmazmış:)neyse Ben Hurdaya Sattım. Motoru 1650 Tl Ye Aldım 1000 Ytl Masraf Ve Yakıttaki Zamanla Artışla Beraber Herhalde 1500 Tl +masraf Ettim Neyse Lafın Sonu Yok Başıda Gelmez Zaten Asya Hem Güzel Hem Lanet Servis Hem Ii::)hem Rezil Ne Desem Boş Işte Scooter Alacak Arkadaşlar Satmayı Düşünmesinler. Interntte Dolu Satmak Isteyen Var. Kim Alırki Aklı Başındaysa. Al Sıfırı Kullan At. Tıpkı çakmaklar Gibi.:) şimdi Bianchi Alıcam Onu Denicem Bakalım Nasılmış:) 125 Cc Ile 150 Cc Aynı Kasada 125 Alacaktım Aynı Kasa Aynı Ağırlık Daha çok Benzin Yer Dediler Bakalım Denicez Görücez. Tüketicezki üretim Artsın:)

tabi çerezlik paraya alıyor deniyor ve atıyoruz sonrada suçlusu çinli
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
muhaha ne 20 000 be 30 000 e dayandı bizim çinli scooter.Evet yanlış duymadınız öyle tahamüllük olay filanda yok yani en önemli arızası yağ pompası bozuldu ve motora yağlama kesildi eh sonunç olarak motor ısındı ve segman gömlek ağır hasar gördü değiştirince sıfır gibi oluyor.:mrgreen:

2005 trafiğe çıkışlı 4 yıl dolacak eylülde marka baotian ama bizimle birlikte alanlar bu günlere gelemedi onuda söyliyim.Bakarsan bağ bakmasan dağ işte felsefe bu.Şimdi inanamıycaksınız belki ama fotoları yarın çekip atıyım.::foto::
 
Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
47
bende 19.500 de sattım motoru öle kayda değer bi arızası çıkmadı ii bakarsan dayanır ama bundan sora yinede çin malı almam
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Benım Bu Gün 5100km Oldu Zealsunum Allah şükür Daha Hiç Bir şeyi Yok BUDA 1000. MESAJIM OLSUN
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
7 ayda 5700 km yol yaptım.5 lt deposu var 5lt benzin ile 160 km yol gidiyor.Bu zamana kadar pek arıza çıkarmadı hiç yolda bırakmadı.Servislere harcadığım para bu zamana kadar 200 ytl civarı. Mondial 125RT.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Ş.içi kullandığım Kanuni Motorun 150 scooter 6500 km'de. Rölanti ayarı yapmak dışında hiçbir müdahale yapılmadı, gerekli yağ değişimleri yapıldı. İlk gün kadar temiz ve diri duruyor, binlerce km daha sorunsuz çalışacağına eminim. Servise verdiğim para 0 lira
 
Katılım
26 Mar 2008
Mesajlar
250
5000 km de ve suanda tamirde 2006 model çinli 50cc scooterimdan bilgi aktarmak istiyorum
-ayak marşı yarımay dişli 2kere değişti
-kayışı koptu
-yattıgı için sadece karbüratörü değişmedi
-buji değişti
-bakımları zamanındsan biraz gec yapıldı
-akü değişti
-kaza nedeniyle ön takım komple değişti
-takozları değişti
-hız gösterge teli koptu
-BP saolsun mazot koyunca motoru temizlendi
-kapalı garaj (kömürlükte) muahafaza edildi
-kazalarım hariç masrafları 250 civarı
-kazaları 150 lira tutmustur çünkü ön takım deişti sadece
-istanbul avcılarda semp içinde bilen bilir toz bile yok asfaltta kullanıldı
-3 senede sadece 1sene kullaılmıstır öğrenci oldugum için yaptıramamısımdır
-2kere yağ değişti 3. en yakın zamanda

ister çi,nli olsun ister japon motosiklet zevkini sana fazlasıyla veriyo ancak iyi çinli kötü çinli deme git kötü japon al alıcaksan kötünün i,yisiyle iyinin kötüsü arasında cok fark var
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
çevremde çok çinli motor sahibi var benimde eski motorum regaldi bir ara kısa vade jinlunada bindim

açıkcası motorlar dayanıksız bu bir gerkeç acemi insanlarda bu dayanıksız motorlarda ilk tecrübelerini atan insanlar yani mantık çok ters çinli motorda usta bir motorcunun altında en dandiği bile arıza vermez..

çünkü usta motorcu motorun dilinden anlar nerde arıza yapıcağını nasıl bir kullanımda arıza vericeğini yada vermiyceğini bilir..

ama motorun m sinden anlamayan ve ilk tecrübesini o motorda atan bir insan zaten zayıf kalitesiz olan motoru hatalı sürüş yan yatırmalar aşırı sıkıştırma v.b sonucu haşada çıkarıyorlar..

şu an bir arkadaşımda keeway supershadow var yaklaşık 35 bin e geldi motor daha büyük bir masraf çıkarmadı ama motordanda anlar arkadşım bakımlarını falan kendi yapıyor çokda uzun yol yapıyor o motorla çokda memnun.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
benım motorum pıonner marka 20000 km oldu . gaz teli debriyaj teli arka fren kampanası yan aynalar ön far bunlarda bir park halınde düştü birde kücük kaza yaptım . onun dışında çok şükür problem yasamadım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst