[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Günaydııınnnn... :) Cemcim sanada günaydın... :mrgreen:

Bak bitiyo bu hasret,
Az kaldı sabret... :queen:
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
ben daha demin bayrampaşadan emirgana kdr sahil turu attım gecen avşaya gittim 400km fln yaptım ne bilim ya gezi dedigin 100km fln olur ben motorcuyum turist degil vaktimin cogunu restorantta degil motor üstünde gecirmek isterim
 
Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
523
ben daha demin bayrampaşadan emirgana kdr sahil turu attım gecen avşaya gittim 400km fln yaptım ne bilim ya gezi dedigin 100km fln olur ben motorcuyum turist degil vaktimin cogunu restorantta degil motor üstünde gecirmek isterim


dostum günde 600 700 km yaparsan eğer sedat_57 nickli arkadaş ile iletişime geç alper gönderdi benide çıkın gidin kastamonuya kadar :cat:
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
ahanda bende geldim millet güünaydın herkeslere :D
bu uzun yol mevzusuna bende katılıyorum fakat motorların hepsi aynı hacimde olmadığı zaman :( çok kötü oluyo arkadaş onuda düşün yani :)
biri gazlayıp gidiyo biride yırtınıyo yakalıcam diye (ne gerek varsa:))

70km\h le gitmekden sıkıldım arkadaş :(
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
dostum günde 600 700 km yaparsan eğer sedat_57 nickli arkadaş ile iletişime geç alper gönderdi benide çıkın gidin kastamonuya kadar :cat:

sedat mı haha en son sucuk gezisine buz gidi havada o cagırdı diye gittim ama o gelmedi satışa geldim benim km me kimse dayanamaz ben motor blogu yarılmış motorla tekirdaga gitmiştim gezide arkadaşlara ayıp olmasın die gizli gizli yag ekliyodum motora ey gidi ne günlerdi
 
Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
523
sedat mı haha en son sucuk gezisine buz gidi havada o cagırdı diye gittim ama o gelmedi satışa geldim benim km me kimse dayanamaz ben motor blogu yarılmış motorla tekirdaga gitmiştim gezide arkadaşlara ayıp olmasın die gizli gizli yag ekliyodum motora ey gidi ne günlerdi


niye gelmesin gelir sen benım dedıgımı söyle...

o da adam arıyor uzun yol yapacak geçen hafta düzceye gitti geldi 440km...
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
ahanda bende geldim millet güünaydın herkeslere :D
bu uzun yol mevzusuna bende katılıyorum fakat motorların hepsi aynı hacimde olmadığı zaman :( çok kötü oluyo arkadaş onuda düşün yani :)
biri gazlayıp gidiyo biride yırtınıyo yakalıcam diye (ne gerek varsa:))

70km\h le gitmekden sıkıldım arkadaş :(

ewet oda ayrı mesele bi gün tekirdag gezisinde benim scuteri satmıştı arkadaşlar ya biz biraz basıcaz burda ayrılalım demişlerdi :D dicek bişi bulamamıştım sende ara ara basar ara ara yavaşlarsın be:)
 
Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
523
ahanda bende geldim millet güünaydın herkeslere :D
bu uzun yol mevzusuna bende katılıyorum fakat motorların hepsi aynı hacimde olmadığı zaman :( çok kötü oluyo arkadaş onuda düşün yani :)
biri gazlayıp gidiyo biride yırtınıyo yakalıcam diye (ne gerek varsa:))

70km\h le gitmekden sıkıldım arkadaş :(


günaydın turgay abi :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst