- Katılım
- 2 Ara 2008
- Mesajlar
- 4,410
valla ben geiyorum son kararım.battı balık yan gıder.kacırmak ıstemıyorum bu bulusmayı.
garipçe mi gürkan abinin dükkan mı??
ARTÇI İSMERMİSİİİN?? :mrgreen: :mrgreen:her ikisinede....![]()
slm millet ben geldim
ARTÇI İSMERMİSİİİN?? :mrgreen: :mrgreen:
artcı var canercımale::salut::rendeer:
arkadaşlar listeyi artık kesinleştirelim belkiler ve hayır gelmiycem diyenler kararımızı verelim ve hepberaber gidelim(hayır seçenekler arasından kaldırılmıştır)
hoşbuldum
akşam toplantı varmış gürkan abi senin tükkanda konusu ne acabakatılım serbest mi hani gelsem çay çıkar mı:queen:
valla ben geiyorum son kararım.battı balık yan gıder.kacırmak ıstemıyorum bu bulusmayı.
akşam kaçta dükkandasınız arkadaşlar bide sucuk istiyoruzzzzzz mangalda:salut:
slm millet ben geldim
slm millet ben geldim
oy oy oy hoşgeldin :rendeer:
valla ben geiyorum son kararım.battı balık yan gıder.kacırmak ıstemıyorum bu bulusmayı.