- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
İyi derken abi :queen:iyi olucaz pazar günü inşallah:queen:
İyi derken abi :queen:iyi olucaz pazar günü inşallah:queen:
İyi derken abi :queen:
iyi olucaz pazar günü inşallah:queen:
Hoş geldin sevgili cadııııııııııııııııı:rendeer:
hyobende bende
![]()
abi cumartesi tükkandamısın:?????
abi cumartesi tükkandamısın:?????
Burçin abla hediyen hazırrrr:cat:
evet baskın mı var:bounce:
tesekkur ederım
bizide msn ekle
evet![]()
lucifer olm gelmez bu pazar günü:queen::queen:
sedatcım sen ugrarmıydın buralara :bounce:![]()
ya sorma ben yazmiyom ama buraya pazari sizden daha hevesli bekliyorum sessiz dinleyiciyim ben:queen::queen:
tesekkur ederım
bizide msn ekle
evet![]()
iyi akşamlar arkadaşlar