- Katılım
- 7 Kas 2008
- Mesajlar
- 1,121
akıllı nın motor tepesinde işi ne 
canım benim nasılsın :rendeer:
abı bugun cok hastayım![]()
abı bugun cok hastayım![]()
abı bugun cok hastayım![]()
abı bugun cok hastayım![]()
ilker geçmiş olsun pazara kadar çabuk iyileş.:rendeer:
kısa tişort la otur ondan sonra gencim bana bişi olmaz dimi :bounce:
Geçmiş olsun Canım, çok iyi bak kendine hemen iyileş ya Pazar a kadar...ale:
aç tavuk kendini darı ambarında sanırmış...![]()
geçmiş olsun :rendeer:
ümmet abi ben burcin buarada hasta olan benım
ah keske onunla alaka sı olsa:bounce::bounce:
ınsallah canım tesekkur ederım
bi ara konuşalım sen le:rendeer:
bu arada canım kardeşim hel24 yani cem cesası sebibi ile bizle burda yazmasada misafir olarak aramızda merak etmeyin![]()
o tavugu ben buyday ambarında mangal yaparım canım benim :queen:
ne cezası aldı haberim yokta
evet simdi cezalılar kısmında okudum.uzucu bir durum.
akşam ları eve geliyor neyseki yarı açık cezaevi:wiinkk:
alemsin abi valla.cem bizi görebiliyormu
topiği okuyan 2 misafirden biri kim sanıyorsun tabiki canımız kardeşimiz gururumuz ve bizim sucuk sponsorumuz hel24 :queen::queen: