[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
ilker geçmiş olsun pazara kadar çabuk iyileş.:rendeer:

ümmet abi ben burcin buarada hasta olan benım:(

kısa tişort la otur ondan sonra gencim bana bişi olmaz dimi :bounce:

ah keske onunla alaka sı olsa:bounce::bounce:

Geçmiş olsun Canım, çok iyi bak kendine hemen iyileş ya Pazar a kadar... :pale:

ınsallah canım tesekkur ederım
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
ümmet abi ben burcin buarada hasta olan benım:(



ah keske onunla alaka sı olsa:bounce::bounce:



ınsallah canım tesekkur ederım

bi ara konuşalım sen le:rendeer:

bu arada canım kardeşim hel24 yani cem cesası sebibi ile bizle burda yazmasada misafir olarak aramızda merak etmeyin :)
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst