[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
kısmetse bende ordayım çağlacım :) zaten emirganda oturuyorum ama adeti bozmayalım bp nin orda görüşmek dileğiyle..

inşallah gel tabi bi yüzünü görelim :wiinkk:

Geçen bizim şirketin yaptırdığı araştırmada zeki olanların saçları dökülüyormuş
Yani keller çok zeki oluyormuş herkezin BİLGİSİNE...:mrgreen:

yalannnnnnnnnnnn külliyen yalannnn :p
kesin araştırmayı yapanlar kellerden oluşuyodur :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2009
Mesajlar
944
yaff beş dakika tıkınalım dedik duman olmuş burası yasan yasana :p:)

Geçen bizim şirketin yaptırdığı araştırmada zeki olanların saçları dökülüyormuş
Yani keller çok zeki oluyormuş herkezin BİLGİSİNE...:mrgreen:

keller herhalde zekiolur abi benden belli olmuyormu zaten :p
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
arkadaşlar katılım listesini artık netleştirelim hazırlıklar ona göre yapılıcak
ana sayfayıda kontrol edin lütfen... toplu sürüş kurallarını lütfen okuyun

artcısı olmıyan arkadaşlar sanırım motoru olmıyan arkadaşları yolda bırakmazsınız...
motoru olmıyan arkadaşlar sizlerde buluşma noktasına kaskınızla gelin arkadaşlar kimse yolda kalmaz merak etmeyin

bursa- yalova tarafından gelicek arkadaşlar ulasato ile baglantıya geçebilirler :rendeer:

Sende hoş geldin CADI:cyclopsan:

selam nasılsın korkut :rendeer:

üzgünüm ben gelemicem abimin motorsuzluğu beni de vurdu :(

canım dur bakalım arabamız olursa gelirsin :wiinkk:

yaff beş dakika tıkınalım dedik duman olmuş burası yasan yasana :p:)

:queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
senipazar günü denize atmassam :bounce:

kıyamazsın ki :p :bounce:

Arkadaş keller zeki oluyor dedik. Herkez kelini met etmeye başladı :queen:

ben dedim sana araştırma yapanlar kesin kellerdir diye :queen:

ben kurtarırım seni çağla merak etme 30/2 unutmadık

anlamadım diloş 30/2 ne :silent:

herkese iyi akşamlar ben çıkıyorum

iyigeceler fıstık :rendeer:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
kıyamazsın ki :p :bounce:

damar yapıyorsun yine yok yok atıcam seni denizede sonra topik acamıcaz:queen::wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk:

ben dedim sana araştırma yapanlar kesin kellerdir diye :queen:

:queen::queen::queen::queen::queen:

anlamadım diloş 30/2 ne :silent:



iyigeceler fıstık :rendeer:

:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst