- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
selam millet
selam millet![]()
selam millet![]()
ne kadar çok yemek yiyosun yaz az ye biraz milletin hakkınada göz dikiyosun :queen:
saol hasan görüşemiyoruz şirinr selam :rendeer:a.s abi nassın
a.S adamım bi formatım var 1 saate qelirim:queen::queen:
arkadaşlar katılım listesini artık netleştirelim hazırlıklar ona göre yapılıcak
ana sayfayıda kontrol edin lütfen... toplu sürüş kurallarını lütfen okuyun
artcısı olmıyan arkadaşlar sanırım motoru olmıyan arkadaşları yolda bırakmazsınız...
motoru olmıyan arkadaşlar sizlerde buluşma noktasına kaskınızla gelin arkadaşlar kimse yolda kalmaz merak etmeyin :rendeer:
Merhaba ben ulasoto yalovadan saat 8 gibi yola çıkacağım topçular-eskihisar-otobandan beşiktaş orda erdem860 la buluşacağız sonra size yolda katılacağız yalova-bursa vs.. gelmek isteyenler bana mesaj atabilir.. Saygılar....
ss ci olması tercih sebebidir, yüksek hızlarda seyir edilme ihtimali yüksek :queen:
arkam dan konuşma hemşerim:wiinkk:
kimin elinden şekerini almışım de bakıyım:bounce:
saol hasan görüşemiyoruz şirinr selam :rendeer:
senin atıcağın formatada sanada :wiinkk:
yt_servan, RoMe0, arslanfb, on8_kral, CERRAHI ve iki misafir hepiniz hoşgeldiniz :rendeer:
bu ne abi ya herkezde cem abinin resmi![]()
cem şu anda cezalı silivri ceza evin de 3 gün yatıcak bizde onun yokluğunu burda belli etmek istemiyoruz:rendeer:
cem şu anda cezalı silivri ceza evin de 3 gün yatıcak bizde onun yokluğunu burda belli etmek istemiyoruz:rendeer:
iyi ilkay sen napıyosun ufaklıkta iyi yürütmeye çalışıyorusz gelişme var![]()
cadı nie herkesde cem abinin resmiö var ya
hayırdır abi siyasi hükümlümü
yt_servan, RoMe0, arslanfb, on8_kral, CERRAHI ve iki misafir hepiniz hoşgeldiniz :rendeer:
sen beni sayma bakalım ....
düşünce suçlusu :queen: