Bir motosiklette 9 kişi

Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
Tehlikenin farkında mısınız? Bir motosiklette 9 kişi

582329_2.gif


KAHRAMANMARAŞ -AA- Namık Kemal Mahallesi'nde motosikletine aldığı 9 kişi ile trafiğe çıkan sürücü, tehlikeye aldırmadan yoluna devam etti. İsmi tespit edilemeyen sürücü, 46 D 3326 plakalı plakalı sepetli motosiklet ile seyir halindeyken gazetecilere yakalandı. Sepetli motosikletin üzerinde 1 sürücü, 2 kadın ve 6 erkek olmak üzere toplam 9 kişinin seyahat etmesi dikkati çekti. Objektiflere el sallayan yolcular ise, her şeyden habersiz etrafa gülücükler saçtı

alıntıdır
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Çin malı bir motosiklet değil orası kesin yoksa apışık vaziyette görürdük :D
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
1,025
Motosikleti
Honda Forza 250 (2026)
Valla gerçekten çok ilginç.Aslında işin ilginç tarafı ortalama herkesin kilosunu 50 kilo desek ki fazladırda ozaman 9x50=450 kilo yapar.Ne motormuş bea.:)
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Bu yaşımda nelere şahit oldum Allah'ım sen beni koru :mrgreen:
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
229
Bizde bi kere dobloya 10 kişi sığdık.Köye doğru giderken yolda çevirme varmış.Polis bize ceza yazmadı fakat şaşırdı aynen şöyle dedi; '' Siz Bu Arabaya Nasıl Bindiniz Hayret Ettim Ama Size Verilecek En İyi Ceza Arabadan İnin Tekrar Binin''... :)
Bunlara da öyle diceksiniz inin tekrar binin diye.:)
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Bizde Ybr ye 3 kişi bindik polis diyor daha alacak kişi yokmu :mrgreen:Babamlarında Murat 124 11kişi bindiğine şahit oldum:cyclopsan
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
607
ben arkama 1 artçı alıyorum ve allaha emanet gidiyoruz, adamda ki cesaret mi desem cahillik mi desem ne? 9 kişiya, adam arabada bile bu kadar adam taşıyamıyo. anadolu insanı aşmış canımmm:mrgreen:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
10-15 sene ne çok vardı bunlardan :)
çift silidirlileri de vardı kayıklı derlerdi sepet te deniyor sanırım kayığını kaldırıp şov yaparlardı şehir içinde garip bir de sesi var tabii arkadan da bir duman atardı
özledik
artık yok pek
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
jawa değil hocam rus malı izh planet diyolar planet rusçada yan sepet demek sanırsam
12000957_433472_4c8l123.jpg

350cc
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst