Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 20 Ocak 2009
- Mesajlar
- 1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merak ettım bu bayrakları :cherry:
bişicik olmaz merak etmee
hayırdır neoldu ilkay abi ??
cnm sıkkın dünden beri baktım kimsenin konuştuğu yok takılıyorum...
cıkıcak cıkıcak hemde saglam:bounce::bounce:
bişicik olmaz merak etmee![]()
Çete lideri cezevine düştü![]()
bakma burcın ablanın suan guldugune durum vahım dıorum sana :queen:
dönüşü muhtesem olucak ama :queen:
cıkıcak cıkıcak hemde saglam:bounce::bounce:
çıkmazzz sen merak etmeeedaha önemli bişileri ortaya atınca millet bunları unutucak
![]()
yav kardeşim sizbana güvenin gürkan emminnin pc yi ele geçirmeye az kaldıben unutturucam
![]()
yav kardeşim sizbana güvenin gürkan emminnin pc yi ele geçirmeye az kaldıben unutturucam
![]()
valla kardesım millet unuturda ben unutmam hatırlatırım:bounce:
burda unutursun ama garıpcede asla kardeşim
napıon leen gurkan abının pcyımı hacklıceeeen :queen:
valla kardesım millet unuturda ben unutmam hatırlatırım:bounce:
orası da kolay dişçiye gittinmi bişicik hatırlamazsın![]()
hayırdır neoldu ilkay abi ??
hayırdır kardeş
görgü tanığı olarak bir dip not geçmek istiyorum o malum kişi bayraklarını ellerken Çağlacığım diyordu ki: " şşşiiişşştttt ellemeyin bakiym ayıp ayıp... " :queen: :queen: :queen:
dün büyük bi kaza atlattım bi taksici yüzünden bana çarpmasın derken ben arabayı çarptım biraz ama tabi buda bana işin erken bitmesi olarak geri döndü hiç hoşlanmıyorum bu durumdan
git gide karısıyo ortalık amerıkan polısıye romanlarına dondu :queen:
hadi yaa cok geçmiş olsun