- Katılım
- 2 Ara 2008
- Mesajlar
- 4,410
ya sana yalan sölüyo yada bana ama bana söliyemez::144::
ben geldiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmm
ayfer ablam hayırlı olsun :bounce:
çağla sana çok özel mesaj attım
gelmiyorum diyenler bakın ben dersaneyi üniversiteyi bırakıp teeeeeee nerelerden gelicem yapmayın böle :cherry:
canımcım bana sölemedi ki bak yazmış kız işte... :silent:






