Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
herkese hello tünaydın gootbyy
günaydın hell günaydın korkut günaydın by_star:rendeer:
günaydın dostlar :rendeer:
günaydın herkese arkadaşlar![]()
herkese hello tünaydın gootbyy
Günaydınlar nasılsın bakalım sınav canavarıgünaydın hell günaydın korkut günaydın by_star:rendeer:
günaydın dostlar :rendeer:
Günaydın Kartal Fatihigünaydın herkese arkadaşlar![]()
herkese hello tünaydın gootbyy
Herkese Günaydın...![]()
Herkese Günaydın...![]()
hoşgeldin banu :rendeer:
arkadaşlar yenibosnadan garipçe kaç km? yardımcı olabilirmisiniz?
günaydın yenge.....
Günaydın Banu :rendeer: Nasılsın iyisin inşallah :cat:
hoşgeldin banu :rendeer:
yenibosna-sarıyer 36 km
sarıyer garipçe de vardır bi 6-7 km sanırım dimi?
günay dın herkeze
sen bi 50 km gidiş geliş 100 120 km gibi düşün.
sarıyer garipçe de vardır bi 6-7 km sanırım dimi?
günay dın herkeze
sen bi 50 km gidiş geliş 100 120 km gibi düşün.
ben bu pazar oradaydım.oraya doğru havada bayağı soğuyor arkadaş lar ona göre giyinirse iyi olur.kalenin manzarası da harika.yemek yicemiz yeride gördüm sahilde masaları varda hava soğuk olmaz inş bu hafta bile zor duruluyordu gerisini siz düşünün
Cem, Aygül geliyomuş... :silent:
Cem, Aygül geliyomuş... :silent:
ya sana yalan sölüyo yada bana ama bana söliyemez::144::
günaydın....
yenibosna-garipçe arası 100-120 km gidiş dönüş ölemi?
günay dın herkeze
sen bi 50 km gidiş geliş 100 120 km gibi düşün.
ben bu pazar oradaydım.oraya doğru havada bayağı soğuyor arkadaş lar ona göre giyinirse iyi olur.kalenin manzarası da harika.yemek yicemiz yeride gördüm sahilde masaları varda hava soğuk olmaz inş bu hafta bile zor duruluyordu gerisini siz düşünün
hayırdır cadı senin süpürgenin menzili ne kadar...
eyw. dostum kalın kalın giyinicez artıkın...
Cem, Aygül geliyomuş... :silent: