- Katılım
- 15 Ağu 2008
- Mesajlar
- 3,121
pendik te istanbul sayılır zaten :cherry:ya b.düzü dağ resmen ıstanbulda otursam tamam dıcem gelım b.düzü yaa yakında harıtadan cıakrcaklar saten bızı :queen:
hoşbuldum![]()
deniz ve anası nasıl
pendik te istanbul sayılır zaten :cherry:ya b.düzü dağ resmen ıstanbulda otursam tamam dıcem gelım b.düzü yaa yakında harıtadan cıakrcaklar saten bızı :queen:
hoşbuldum![]()
ya abla inş ama zor gozukuo gelemessem uzulcem ama :salut:
ben kaçyorum kendinize iyi bakın
tecrübeyle sabittir dahada az sürdü aslında ama bakma![]()
iyimiş ya ben b.düzünde oturuorum dedımler kartalda gıdıs gelıs kac para yakar depo akbil warmı :queen:
pendik te istanbul sayılır zaten :cherry:
sen gel ayarlarız bişi merak etme mt kimseyi yolda bırakmadı şimdiye kadar :wiinkk:
:
hadi ben gidiyorum gene :cherry:
iyi geceler herkese :rendeer:
selam herkese....
hadi ben gidiyorum gene :cherry:
iyi geceler herkese :rendeer:
selam herkese....
anahtarlığımda akbil var valla dolduruyom 50 lira 200 km gidiyo)
ben gelırsem sen gelmek zorundasın dıosun otobus dedım bende otobusleyım dedın b.düzü dıorum pendık dıosun :queen:
inş abla inş ama gelemseemde kusura bakma gercektenale:
selam herkese....
aygül sen gel alacak biri çıkar heralde bende şuanda kimse yok
söz vermiyim bir arkadaş olabilir..
eğer olmazsa alırım seni
neden geldın neden gıdıosun :queen:
ders çalışıcam ya aman öğrencilik işte![]()
tmm daha var ayarlarız olmadıı cadının süpürgeye atlıcam
yükseklik korkumda var ama :queen:
ders çalışıcam ya aman öğrencilik işte![]()
öle sen bi sınırdasın ben bi :mrgreen:
bende örenciyim bende calısmak ıstıorum ama neden olmuooo :queen:
çalış çalış akıllı kız seni
aynen yaaa aramızda nekadar km war ama 2mızde istanbuldayız pendık - b.düzü dıer yerlerde uzun yol olarak gecıo :queen:
saol
biri anladı akıllı oldugumu :cherry:
arkadaşlar katılım listesini kesinleştirelim ona göre garipçede hazırlık yapılacak...
anasayfayıda lütfen kontrol etmeyi ihmal etmeyin bu hafta çeşitli eklemeler yapılıcak :rendeer: