[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
aygül sen gel alacak biri çıkar heralde bende şuanda kimse yok
söz vermiyim bir arkadaş olabilir..
eğer olmazsa alırım seni
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
ben gelırsem sen gelmek zorundasın dıosun otobus dedım bende otobusleyım dedın b.düzü dıorum pendık dıosun :queen:

öle sen bi sınırdasın ben bi :mrgreen:

inş abla inş ama gelemseemde kusura bakma gercekten :pale:

cidden bırakmıyo mt ya
29 ekimde gittim kimseyi tanımıyodum
ayfer ablayla dilaver abiye bi yapıştım :queen:
saolsun tolga abi (tolgada) getirip götürdü :)

selam herkese....

selam
görüşürüz :)


hadi ya lafa tutmayın çıkıyorum ben :mrgreen:

aygül sen gel alacak biri çıkar heralde bende şuanda kimse yok
söz vermiyim bir arkadaş olabilir..
eğer olmazsa alırım seni

tmm daha var ayarlarız olmadıı cadının süpürgeye atlıcam
yükseklik korkumda var ama :queen:
neden geldın neden gıdıosun :queen:

ders çalışıcam ya aman öğrencilik işte :p
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
arkadaşlar katılım listesini kesinleştirelim ona göre garipçede hazırlık yapılacak...

anasayfayıda lütfen kontrol etmeyi ihmal etmeyin bu hafta çeşitli eklemeler yapılıcak :rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst