- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
avatar resmim nasıl olmuş arkadaşlar 
avatar resmim nasıl olmuş arkadaşlar![]()
künefe koy daha iyi olur:queen::queen:
onu da yaparız da bu bi tepsi fırın da balık iyi gider :queen:
künefe koy daha iyi olur:queen::queen:
onu da yaparız da bu bi tepsi fırın da balık iyi gider :queen:
bakya neyse koydu valla
arkadaşlar katılım listesini kesinleştirelim ona göre garipçede hazırlık yapılacak...
anasayfayıda lütfen kontrol etmeyi ihmal etmeyin bu hafta çeşitli eklemeler yapılıcak :rendeer:
bizde gelsekmı acaba napsak:bounce::bounce::bounce:
sizden ricam banada yeni eşim den izin alabilirmisiniz :wiinkk::bounce:
alırız abıcım alırız sen iste yeterki![]()
sizden ricam banada yeni eşim den izin alabilirmisiniz :wiinkk::bounce:
hem sizin le tanışırsa belki bundan sonrada izin verir motorla dolaşmama:bounce:
Büyük İhtimalle Bizim Ekiple Beraber Bİzde GElicez Yalnız Buluşma Saati 10.30 birazcık erken gibi.. 11 olsa TAm olurdu ŞAhsi Fİkrim :rendeer:
bizde gelsekmı acaba napsak:bounce::bounce::bounce:
öyle bir ihtimal ben bilmiyorum :bounce:
Büyük İhtimalle Bizim Ekiple Beraber Bİzde GElicez Yalnız Buluşma Saati 10.30 birazcık erken gibi.. 11 olsa TAm olurdu ŞAhsi Fİkrim :rendeer:
öyle bir ihtimal ben bilmiyorum :bounce: