Suzuki GSX-R 1000 ve GSX-R 1300 Hayabusa

Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
56
Merhabalar,
Belirttiğim 2 model arasında sıfırlarında (bana göre saçma) bir fiyat farkı var.
GSX-R 1000, Hayabusadan daha pahalı. Ben hayabusa alacağım sıfır ama neden 1000lik suzuki daha pahalı?
Kararımı değiştirmelimiyim ?
Teşekürler
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Merhabalar,
Belirttiğim 2 model arasında sıfırlarında (bana göre saçma) bir fiyat farkı var.
GSX-R 1000, Hayabusadan daha pahalı. Ben hayabusa alacağım sıfır ama neden 1000lik suzuki daha pahalı?
Kararımı değiştirmelimiyim ?
Teşekürler

Birisi yaris motoru.
Dogal olarak pahali.:)
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Merhabalar,
Belirttiğim 2 model arasında sıfırlarında (bana göre saçma) bir fiyat farkı var.
GSX-R 1000, Hayabusadan daha pahalı. Ben hayabusa alacağım sıfır ama neden 1000lik suzuki daha pahalı?
Kararımı değiştirmelimiyim ?
Teşekürler

cbr 125'ten sonra, hayabusa'mı düşünüyorsun?
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
56
Birde Hayabusa hakkında Sport touring diyenler var... Benim bildiğim safkan ss.

Yani sonuç olarak GSX-R 1000 yarış motoru olduğu içinmi daha pahalı ?
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
hayabusa, gsx-r1000'e gore daha agırdır 2 teker arası mesafesi daha uzundur. dolayısıyla hayabusa sahip oldugu motor gücü ile ve yapılan modifikasyonlarla anca drag motoru olur.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bu yarış işi bakış açısına bağlı, kime göre yarış neye göre yarış nerde yarış neyle yarış...

Şöyle bir düşününce 150cc kullanan kuryeler bile birbiriyle yarışıyor, kanunsuz katagorisiz diyebiliriz ama yarış değil diyemeyiz.

Onçüüün hem pahalı hem havalı hemde yarışılabilecek bir motor aranıyorsa goldwing en uygunu.:p
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
56
Bu yarış işi bakış açısına bağlı, kime göre yarış neye göre yarış nerde yarış neyle yarış...

Şöyle bir düşününce 150cc kullanan kuryeler bile birbiriyle yarışıyor, kanunsuz katagorisiz diyebiliriz ama yarış değil diyemeyiz.

Onçüüün hem pahalı hem havalı hemde yarışılabilecek bir motor aranıyorsa goldwing en uygunu.:p

Goldwing şehir içinde düşündüğümüz araca göre çok şişman kalıyor... Şehir içi kullanımın 7 günün 5 günü olacağı için biraz daha küçük ve o emsalde bir motor arıyoruz. Hayabusa alacağım bu gidişle.

Sorumun cevabını net olmamakla birlikte aldım. :)
Teşekürler ilgilenen herkese...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Suzuki GSX-R 1000 :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst