Merhabalar,
Belirttiğim 2 model arasında sıfırlarında (bana göre saçma) bir fiyat farkı var.
GSX-R 1000, Hayabusadan daha pahalı. Ben hayabusa alacağım sıfır ama neden 1000lik suzuki daha pahalı?
Kararımı değiştirmelimiyim ?
Teşekürler
arkadasım ona bakarsan hayabusada bı yarıs motoru olarak kullanılıyoBirisi yaris motoru.
Dogal olarak pahali.![]()
arkadasım ona bakarsan hayabusada bı yarıs motoru olarak kullanılıyo
Merhabalar,
Belirttiğim 2 model arasında sıfırlarında (bana göre saçma) bir fiyat farkı var.
GSX-R 1000, Hayabusadan daha pahalı. Ben hayabusa alacağım sıfır ama neden 1000lik suzuki daha pahalı?
Kararımı değiştirmelimiyim ?
Teşekürler
cbr 125'ten sonra, hayabusa'mı düşünüyorsun?
cbr 125'ten sonra, hayabusa'mı düşünüyorsun?
Birisi yaris motoru.
Dogal olarak pahali.![]()
Abi hiç bilmiyorsun ya =) Bak hayabusa da yarış motoru olarak kullanılıyormuşHep gençleri yanlış yönlendiriyorsun olmaz ki böyle
![]()
Bu yarış işi bakış açısına bağlı, kime göre yarış neye göre yarış nerde yarış neyle yarış...
Şöyle bir düşününce 150cc kullanan kuryeler bile birbiriyle yarışıyor, kanunsuz katagorisiz diyebiliriz ama yarış değil diyemeyiz.
Onçüüün hem pahalı hem havalı hemde yarışılabilecek bir motor aranıyorsa goldwing en uygunu.![]()