Bu güneşli günlerde insan bilgisayar başına geçecek vakti bulamıyo anca geldim eve :cherry:
Yaz aylarında her zaman işgal ettiğimiz cafenin arka bahçesini MT ye ayırmak için erkenden gitmiştim ama sezona hazırlanmak için orda biraz tadilat işleri olduğunda kullanılamadığını öğrendim, ümmet abide herkesten önce gelip zaten odalardan birini leptopuyla birlikte işgal etmiş bizi bekliyodu. Bu defa bahçeyi kullanamadık ama bir dahaki teras toplantısında yepyeni bahçesi bizi bekliyor olacak.
Gelen herkesin ayağına tekerine sağlık :rendeer:
sandman ve oumar (tekrar hoşgeldin kardeşim) sayesinde benim için bereketli bi toplantı oldu
Ümmet abi ellerine sağlık resimler için , hem gezgin hem muhabir gibisin maşallah

burayıda renklendirsin diye diğer topikden alıverdim resimleri müsadenle
Bulamayan varsa, arasın beni tarif edeyim yolu, biliyorum da biraz...
İyi eğlenceler...
Teras, gurme, tıkabasa.... İzmir mtnin uğrak yerlerinin bi çoğunu biliyon gerçekten, izmirde bilmediğin mekan kalmadı nerdeyse
artık resmen orjinal bi izmirli çakma bir istanbullusun artık gözümde,
izmirin içinde işin kalmadı , etrafınıda öğrenmen lazım, sen bi gel izmir civarlarını keşfe çıkacaz hep beraber :cat: