[İZMİR MT] 03nisan09 "hava ısındı terasa çıkalım" toplantısı

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Daha İzmir'de balık tutamama var gelip de yapmadıklarım arasında, ve daha neler neler...

İzmir etrafı keşif timi göreve hazır:p, yaratılacak ilk fırsatta oradayım, tamam...::asker::
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Daha İzmir'de balık tutamama var gelip de yapmadıklarım arasında, ve daha neler neler...

İzmir etrafı keşif timi göreve hazır:p, yaratılacak ilk fırsatta oradayım, tamam...::asker::

sen gel bi helle bol bol gezeririz çeşme kuş adası ayvalık incirli ova yanlız iki hafta burda kalman lazım:rendeer:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
357
arkadaşlar aranızda fazla kalamadığım için .üzgünüm .. güzel bir toplantı olmuş ..emeği geçenlere ve katılanlara saygılar gönderiyorum:)
 
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
126
[İZMİR MT] 03nisan09 "hava ısındı terasa çıkalım" toplantısı na gelmeyi çok isterdim. :pale:tabi yeni arkadaş aranıza kabul ederseniz.
yeni arkadaşlar tanımayı çok isterdim kısmet belki bir dahaki :):):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst