[İZMİR MT] 03nisan09 "hava ısındı terasa çıkalım" toplantısı

Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
272
buluşuruz balçovada metin bende yeri tam bilmiyorum ama elbet buluruz:cat:

erman bana haber ver kardeşim:rendeer:

kardeşim senden çok özür diliyorum bnm tamirci bu akşam yan çizdi sabaha kadar ugrasıp bnm motoru toplucktık malesefff toplayamadık yarın akşam başlayıp sabaha kadar ugrascaz bu haftada göremicem sizleri artık pazara kaldı oda bi gezi olursa kusurauma bakmayın tekrardan:pale:
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
mert neler yaptın parçaları aldınmı ..... n durumda makina :silent:

abi parçalar tamam hepsini bulduk saolsun cesur onca işinin arasında çok uğraştı az sonra elimde olcak akşama kadarda taktırır yanınıza gelirim diyorum bi aksilik çıkmazsa tabi akşama görüşürüz saygılar sevgilir:rendeer:

canım saolsun metin benimde gidip gidemiceğim kesin değil kolay gelsin:rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
çıkalım bakalım neler varmış....:cherry:

bundan ::cheeeeer varmı orda :)

çay bardağı tokuşturan smile diilmi o , var var abicim istemediğin kadar çay var :p

BACANAAM :)
işlerimi bitirebilirsem yanınızdayım :cat:

özlettin kandini bacanaaım ya gözüm kapıda olacak

ohh işleri hafiflettin tabi krokide çizersin kariyerde yaparsın :p
eline sağlık :rendeer:
sabah apar topar araziye çıktım bende ilgilenemedim topikle kusura bakma borcum olsun :p
cuma görüşmek üzere dostlar:cat:

bana bi topik borcun var, durumun yoksa sööle idare ederiz artık

topiyine sağlık mustafa özlemiştik terası çok oldu gitmeyeli nasibse ordayım :)

afiyet olsun cesi chan :mrgreen:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
357
içecek ::cheeeeer çayı varsa büyük ihtimal uğrarım ......:queen:
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
arkadaslar ben gelemiyorum hepinize ii eğlenceler.fotoları bekliyorum ona göre :cat::cat::cat:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bulamayan varsa, arasın beni tarif edeyim yolu, biliyorum da biraz...:p

İyi eğlenceler...
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Bulamayan varsa, arasın beni tarif edeyim yolu, biliyorum da biraz...:p

İyi eğlenceler...

olcan kardeşim neden uzatın arayı bu kadar bekliyoruz seni özledik seni havalarda düzeliyor :rendeer:

çok güzel bir akşam oldu ümmet abim ayağına sağlık iyiki geldin izmir mt nin yanındasın her zaman izmir mt de senin yanındadır unutma :rendeer:
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
olcan kardeşim neden uzatın arayı bu kadar bekliyoruz seni özledik seni havalarda düzeliyor :rendeer:

çok güzel bir akşam oldu ümmet abim ayağına sağlık iyiki geldin izmir mt nin yanındasın her zaman izmir mt de senin yanındadır unutma :rendeer:

Ben de özledim, ben de sabırsızlanıyorum, fırsat kolluyorum orada olabilmek için ama, özellikle şu Ankara olayıyla devamsızlığın dibine vurmuşum, hatta kimi derslerden sınırın 2 katını yakalamışım:p... Toparlamaya çalışıyorum, toparlarsam hemen, olmazsa da en kötü ihtimalle yaz aylarının başında oralardayım... Geldiğimde gördüğüm fotoğraflardan sonra Jenga'da meydan okuyacağım daha...:p

resimler nerde ümmet abi :silent:

fotolar neden bu kadar gecikti arkadaslar hadi artık yükleyin fotoları

http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/58656-izmir-mt-teras-fotolari.html
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
fotoları beklioruz

olcan kardeşim neden uzatın arayı bu kadar bekliyoruz seni özledik seni havalarda düzeliyor :rendeer:

çok güzel bir akşam oldu ümmet abim ayağına sağlık iyiki geldin izmir mt nin yanındasın her zaman izmir mt de senin yanındadır unutma :rendeer:

çok teşekkür ederim cesur kardeşim ilgi ve alakana izmir mt ye kucak dolusu selam ve saygılar,hep esen kalın.

resimler nerde ümmet abi :silent:

resimler beni bıraktığın ya yarım saatte hazırdı ama kise bakmamış

fotolar neden bu kadar gecikti arkadaslar hadi artık yükleyin fotoları

arada kaynamasın diye ayrı başlık açtım...

burdan bakabilirsiniz:

http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/58656-izmir-mt-teras-fotolari.html#post1500611
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
heee bizde burda resim bekliyoz...ümet abi ters köşe yapmış gezi yazılaına koymuş :)
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Bu güneşli günlerde insan bilgisayar başına geçecek vakti bulamıyo anca geldim eve :cherry:

Yaz aylarında her zaman işgal ettiğimiz cafenin arka bahçesini MT ye ayırmak için erkenden gitmiştim ama sezona hazırlanmak için orda biraz tadilat işleri olduğunda kullanılamadığını öğrendim, ümmet abide herkesten önce gelip zaten odalardan birini leptopuyla birlikte işgal etmiş bizi bekliyodu. Bu defa bahçeyi kullanamadık ama bir dahaki teras toplantısında yepyeni bahçesi bizi bekliyor olacak.

Gelen herkesin ayağına tekerine sağlık :rendeer:
sandman ve oumar (tekrar hoşgeldin kardeşim) sayesinde benim için bereketli bi toplantı oldu :p

Ümmet abi ellerine sağlık resimler için , hem gezgin hem muhabir gibisin maşallah :)
burayıda renklendirsin diye diğer topikden alıverdim resimleri müsadenle

izmir mt nin geleneksel teras cafe toplantılarından biri daha geride kaldı,şte resimler yorumsuz.




















































Bulamayan varsa, arasın beni tarif edeyim yolu, biliyorum da biraz...:p

İyi eğlenceler...

Teras, gurme, tıkabasa.... İzmir mtnin uğrak yerlerinin bi çoğunu biliyon gerçekten, izmirde bilmediğin mekan kalmadı nerdeyse :p
artık resmen orjinal bi izmirli çakma bir istanbullusun artık gözümde,

izmirin içinde işin kalmadı , etrafınıda öğrenmen lazım, sen bi gel izmir civarlarını keşfe çıkacaz hep beraber :cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst