- Katılım
- 2 Ara 2008
- Mesajlar
- 4,410
baktın galiba....
e yanii :wiinkk:
baktın galiba....
e yanii :wiinkk:
şimdi alıyım görüşlerini...
bunları cebimden çıkartırmyım ben...
hoşgeldin burçin :rendeer:
akşam atmışsınız fotografları çok güzel kareler dogrusu...
hoşbulduk evet ya en sonunda atabıldık valla):
bıraz fazla oldu ama:queen::queen::queen:
hoşbulduk evet ya en sonunda atabıldık valla):
bıraz fazla oldu ama:queen::queen::queen:
nereye atmışsınız acaba ben bulamadım göremedim de :silent:
aparatın açtıgı çay içmeye gidelim topiği vardı orda fotograflar link bulabilirsem atarım :rendeer:
yok gerek kalmadı link e bu tariften buldum canım teşekkür ederim :rendeer: :rendeer: :rendeer:
fazlamı ben daha çok bekliyodum :queen:
aparatın açtıgı çay içmeye gidelim topiği vardı orda fotograflar link bulabilirsem atarım :rendeer:
peki bulduysan bi sonraki çay muhabbetinde sizide görmek istiyoruz banu hanım :bounce:![]()
banu dikkat et derim bunlar adamı yolda bırakır özellikle de aygül...
dimi okadar foto çektik:queen:
banu dikkat et derim bunlar adamı yolda bırakır özellikle de aygül...
:cat::cat::cat::cat::cat::cat:
biara ne tarafa boz verecegimizi şaşırdık :queen:
:bounce:
vayyy destek öyle mi burçin :cyclopsan peki öyle olsunale:
biara ne tarafa boz verecegimizi şaşırdık :queen:
:bounce:
vayyy destek öyle mi burçin :cyclopsan peki öyle olsunale:
selamlar millet
::144::.............
selam hasan hoşgeldin...
hoş buldum abi