[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
günaydın arkadaşlar sevgiler saygılar :p

Bursa MT ve Yalova MT'den gelecek olan arkadaşlar varsa bana özelden mesaj atarlarsa sevinirim.. Eğer bir aksilik çıkmaz o gün çalışıyor olmazsam Yalova'da buluşur organize bir şekilde gideriz.

merhaba lucas yardımın için teşekkürler... buluşma noktasını ve saatini belirleyip ana sayfaya bakarsak arada kaynamamış olur bursa ve yalovadan gelen arkadaşlar daha kolay faydalana bilirler. görüşelim bu konuyu :rendeer:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
işteyim birkaç dakikalığına gireyim dedim siteye.



:mrgreen::mrgreen: cem bunlar resmen sizi satışa getirmiş.
hadi ben kaçar akşama görüşürüz.

aaaaaaaaaaaaaa
bak sen şuna direk kaçtı ya arayı bozup

cem inanma sen ona sakın :mrgreen:

günaydın arkadaşlar sevgiler saygılar :p

:
gunaydın cnm

evet ya istanbul dısındanda gelsin herkes holeyy ne güzel olur :)

Herkese Günaydın... :mrgreen:

günaydın yenge :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
CEM bana mı inanıyorun yoksa bunlara mı?
resmsn satmışlar bu konuyu biz CEM le özel olarak konuştuk.
adam sonuna kadar haklı
neyse intikamı acı olacakmış...:)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
CEM bana mı inanıyorun yoksa bunlara mı?
resmsn satmışlar bu konuyu biz CEM le özel olarak konuştuk.
adam sonuna kadar haklı
neyse intikamı acı olacakmış...:)

kardeşim tabi ki sana inanıyorum aksini düşünme bile...

kalbimi kırıyosun ama :salut: inanılırız bizde yaaaaa



tabiki sana inanıyo :p kızgın ya bize :)

sende saol hasan be arayı bulman gerekirken :)

ewet sizde inanılırsınız ama geriden....
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst