- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
- Konu Yazar
- #4,241
buralardayız 
evet yanında kek de var...
kesmez çok açız derseniz burçin size mantıda yapar![]()
bende merak edıyordum kım laf atıcak dıye bana
yaparım tabıkı askolsun gelın yapayım![]()
zaten geçen sefer gelemedim dert oldu içime![]()
Hep yapıyorsunuz da bize yemek nasip olmadı![]()
zaten geçen sefer gelemedim dert oldu içime![]()
beklerım bir gün buyurun yapıyım
yapıyım bir gün
bak ya tmm yazmıyorum banane küstüm işte![]()
beklerım bir gün buyurun yapıyım
yapıyım bir gün
bak ya tmm yazmıyorum banane küstüm işte![]()
sen yapta gelmesi kolay :cherry:
acıktım ya amma çok yemek yiyiyorum bugünlerdeale:
Hoşçakal obamacı![]()
alıyım az kilo rüzgarlı havalarda ayak bileklerime agırlık baglamak zorunda kalmam hiç olmazsa :queen:
selam arkadaşlar...
sanada slm
a.selam hoşgeldin hell
arkadaşlar burçin mantı yapıyomuş sizleride davet diyo![]()
nbr ne ayaksın olum caddeye geldık yoksunuz..
işimiz wardı olm hem bende daha motor yok adam dakka başı beni taşıyacak değil herhalde onunda hatunlarla işi oluyordur :mrgreen: