- Katılım
- 15 Ağu 2008
- Mesajlar
- 3,121
Abi ya cadıyla Aygül neden seninle uğraşıyorlar :queen::queen::queen:
ugrasmıyorum ki ben
bizde cem abi ile 01:00 da avcılar duraktaydık
çok da geç degilmiş
Abi ya cadıyla Aygül neden seninle uğraşıyorlar :queen::queen::queen:
bizde cem abi ile 01:00 da avcılar duraktaydık
r:
r:
r:
cemcim biz 10 da yeşim abladaydık düşün artık
motor aldın sandımapranax reklam yapmış olmıyım
:
buyrun benim
apranax reklam yapmış olmıyım
hayır aslında biraz daha kötüyümale:
nasıl olmuş bitmiş daha keke bıçak değmemişti
sizi bekledik gelmedinizale:
Caner iyisin değilmi:mrgreen:
iş vakti geldi ben kaçar kendinize iyi davranın![]()
zaten yatıya gıtmısınız kızım sız...
iş vakti geldi ben kaçar kendinize iyi davranın![]()
ben kaçar eve gıdıyım yatıyım bari...
hadi yarın görüşürüz millet....
ben kaçar eve gıdıyım yatıyım bari...
hadi yarın görüşürüz millet....
zaten yatıya gıtmısınız kızım sız...
motor aldın sandım
rüyanda motor almıssın bende gerçekten aldın sandım be aman sevınmıstım![]()
ewe kaçta gıdecektım ben hemde neyle...
iş vakti geldi ben kaçar kendinize iyi davranın![]()
ben kaçar eve gıdıyım yatıyım bari...
hadi yarın görüşürüz millet....
ben kaçar eve gıdıyım yatıyım bari...
hadi yarın görüşürüz millet....
hadi herkese ŞİMDİLİK iyi akşamlar yemeğe kaçar ben![]()
hadi herkese ŞİMDİLİK iyi akşamlar yemeğe kaçar ben![]()