[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
maç bitmeden kalktık eve gece1 de vardım. :) bide size gelseydik artık okul falan hak getire sabah ezanına eve varırdık :)
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
ben kaçar eve gıdıyım yatıyım bari...
hadi yarın görüşürüz millet....
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
zaten yatıya gıtmısınız kızım sız...

aslında benim yüzümden aygülde kalmak zorunda kaldı... biz siz geliceksiniz diye beklerken bende diyodum aparat bizim orda oturuyo onla dönerim eve gelmiyceginizi öğrendiğimizde saat oldukca geç olmuştu ümraniyeye 12 den sonra kadıköyden otobüs yok dogal olarak orda kalmak zorunda kaldım ben kalınca aygülde gidemedi :cherry:

motor aldın sandım
rüyanda motor almıssın bende gerçekten aldın sandım be aman sevınmıstım :):)

inşallah canım oda olucak :pale:

ewe kaçta gıdecektım ben hemde neyle...

sende haklısın cem ne diyim :pale:

iş vakti geldi ben kaçar kendinize iyi davranın :)

ben kaçar eve gıdıyım yatıyım bari...
hadi yarın görüşürüz millet....

güle güle :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
İşte bu yüzden ne yapıp edip yolda kalmamak için neymiş mutlaka çağırmanız gerekiyormuşsunuz ..:queen::queen:

Afiyet olsun Caner:)
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst