monero motor hakkında

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
arkadaşlar monero motor hakkında görüşlerinizi alabilirmiyim:rendeer:
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Arkadaşlar Monero Qm 250 Hakkında Görüşlerinizi Alabilirmiyim Lütfen Yardımcı olun.:rendeer:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Arkadaşlar Monero Qm 250 Hakkında Görüşlerinizi Alabilirmiyim Lütfen Yardımcı olun.:rendeer:

eğer tarzın şehir içinde milleti geçmekse:) bence sana gelmez ama uzun yol için düşünüyorsan olabilir
bi de motora biraz fazla gaz verirsen yakıt tüketimi 125 cc ye göre baya fazla olur kmde 200 bine e yaklaşır tüketim
bence sen 125 cc ybr ,kymco ck 125 2400 lira sıfırı, cbf 150, cbr 125 tarzı motorlara bak. satarken ve günlük kullanıma biraz daha iyi olur gibi
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
eğer tarzın şehir içinde milleti geçmekse:) bence sana gelmez ama uzun yol için düşünüyorsan olabilir
bi de motora biraz fazla gaz verirsen yakıt tüketimi 125 cc ye göre baya fazla olur kmde 200 bine e yaklaşır tüketim
bence sen 125 cc ybr ,kymco ck 125 2400 lira sıfırı, cbf 150, cbr 125 tarzı motorlara bak. satarken ve günlük kullanıma biraz daha iyi olur gibi

Babam iLLAKi Tutturdu Bunu Alalım Diye Ben CBF Zaten Alacam Ama Tutturmuş Monero QM 250 Diye Bide Bu Motosiklet Sanki Daha Rahat :D
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
2 milyar iyi eğer 5000 de ise ama eğer 2007 yada 2008 se. 2006 da alabilirsin ama 2006 model bir motor 5000 de olmaz km yi sarmış olabilirler

bak beğen ama önce cbf yi bir sür sonra başka aklında varsa onu sür sonra monero yu sür beğenirsen al .bir de yakıtı sorun olur işte

hayırlısı olsun
güle güle kullan hangisini alırsan Allah kaza bela vermesin
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Teşekkür Ederim Allah Razı Olsun.. CBF 150 Sürme Fırsatım Yok Ama Onu Yarın gidip Sürecem BAkalım Motosiklet 2008 Model Resimlerini Falanda Çekim
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
77
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel ama vibrasyon sorunu var.Devirli bir motor.Aslında cruiserlar yada chopperlar düşük devirli kendine özgü bir sese sahiptir ama QM250 daha çok racing motor gibi ses yapıyor.
* Yakıt konusunda benı pek üzmüyo 100 kmde 4 lıtre yakıyo.
*Gücünün yeterli olduğunu tartısmaya bile gerek yok.(14.8kw)19 bg yaklasık.
* 2.eli zayıf
*Ramzey qm 250nin birebir aynısıdır.
*Vibrasyon yüzünden civata düşürür.
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Güzel ama vibrasyon sorunu var.Devirli bir motor.Aslında cruiserlar yada chopperlar düşük devirli kendine özgü bir sese sahiptir ama QM250 daha çok racing motor gibi ses yapıyor.
* Yakıt konusunda benı pek üzmüyo 100 kmde 4 lıtre yakıyo.
*Gücünün yeterli olduğunu tartısmaya bile gerek yok.(14.8kw)19 bg yaklasık.
* 2.eli zayıf
*Ramzey qm 250nin birebir aynısıdır.
*Vibrasyon yüzünden civata düşürür.

Teşekkürler. Peki Hiç Masraf Çıkarıyormu Tabi Çıkaracak Ama Aşırı Bide Bunun Son Sürati Kaç Hocam? Pişman Oldun Mu Bu Motosikleti Almaya Rahatı Zaten Çok Rahat Motor :D
 
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
77
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
10.000 km yol yaptım masraf sayıyım sana bak pisman değilim hala ama:silent:
*Arka göbeği parçaladım 45 ytl(parça fiyatı)

*Yağ kacırdı kranktan 2 tane keçe değiştirdim.(Buyuk kece 1.5 ytl Kucuk kece 10 ytl

*Ampul patlatalirsin motor yüksek devirdeyken 2-3 defa basıma geldi sonra H4 araba ampulu taktım şimdi sorun yok.

*Zincir Q ring siz o yüzden çabuk bitiyo.

Başkada sorun yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst