- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar monero motor hakkında görüşlerinizi alabilirmiyim:rendeer:
Arkadaşlar Monero Qm 250 Hakkında Görüşlerinizi Alabilirmiyim Lütfen Yardımcı olun.:rendeer:
eğer tarzın şehir içinde milleti geçmeksebence sana gelmez ama uzun yol için düşünüyorsan olabilir
bi de motora biraz fazla gaz verirsen yakıt tüketimi 125 cc ye göre baya fazla olur kmde 200 bine e yaklaşır tüketim
bence sen 125 cc ybr ,kymco ck 125 2400 lira sıfırı, cbf 150, cbr 125 tarzı motorlara bak. satarken ve günlük kullanıma biraz daha iyi olur gibi
bu arada benim topiği patlattınız teşekkür ederim![]()
Güzel ama vibrasyon sorunu var.Devirli bir motor.Aslında cruiserlar yada chopperlar düşük devirli kendine özgü bir sese sahiptir ama QM250 daha çok racing motor gibi ses yapıyor.
* Yakıt konusunda benı pek üzmüyo 100 kmde 4 lıtre yakıyo.
*Gücünün yeterli olduğunu tartısmaya bile gerek yok.(14.8kw)19 bg yaklasık.
* 2.eli zayıf
*Ramzey qm 250nin birebir aynısıdır.
*Vibrasyon yüzünden civata düşürür.
Yaw Hocam Monerodan Memnunmusun ? Bide Bu Monero QM 250 Hakkında Bilgin Var Mı ?