arkadaşlar bende cadde sahile incem yarım saat te cadde de olurum. gelnleri bekliorm![]()
ben birazdan inicem ki salacaga![]()
hadi len sende![]()
benide buradan alan çıksa.... ne güzel olurdu![]()
yaaa bu ne dir biraz karşıyı bırakında ne güzel eskiden bi orda bi burda yapılırdı ama bu son zamanlar hep karşısı hep karşısı karşıda olan şeylerin aynısıda burda var dimi.... protesto ediyorum....motoru olan var olmayan var gelen var gelemeyen var mesala benartık burayada ilgi diyiyorum saygılarr
:
ya burak bizim burası daha bi gezentimidir nedir :cherry: ya kaç haftadır karşılardayız yapma ne bayrampaşası kaldı ne floryası uyuma burak :wiinkk:
Çaylar Cem 'den miş arkadaşlar bilen bilmeyene söylesin :queen:
Çaylar Cem 'den miş arkadaşlar bilen bilmeyene söylesin :queen:
Çaylar Cem 'den miş arkadaşlar bilen bilmeyene söylesin :queen:
benim niye haberim yok arkadaşım :bounce:
bu ne güzel bi haber böle :queen: