- Katılım
- 17 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,907
- Konu Yazar
- #21
benim niye haberim yok arkadaşım :bounce:
niya sana dimedilermi gidiyoruz diye :mrgreen:
benim niye haberim yok arkadaşım :bounce:
canınız sağolsun ne demek başım gözüm üstüne :rendeer:
canınız sağolsun ne demek başım gözüm üstüne :rendeer:
valla benimde haberim yok hem onlar mecbri gelme gezme için değil fuar felan nedeniylee neyse yaa yakında açıyorum bi hamam topiği bende bekleriz
sen çok sarhoştun hatırlamıyosun gürkan oysaki cemler seni nerelere götürdüler :queen:
ben bu lafları seviyorum ya:wiinkk:
sen çok sarhoştun hatırlamıyosun gürkan oysaki cemler seni nerelere götürdüler :queen:
İşte budur :cat: :rendeer: Ismarlamış kadar oldun :mrgreen:
İşini biliyosun Cem :queen: Bu laftan sonra herkes sana ısmarlar di mi :mrgreen:
İşiniz gücünüz yemek ye ye nereye kadar ismi lazım partiyi bilem geçtiniz :queen:
İstanbulu ikiye bölen, cem abiyi anadoluya beni avrupaya hapseden zihniyete yazıklar olsun.Tabii ki gene gelemiyorum.Hepinize hoş sohbetler.
İstanbulu ikiye bölen, cem abiyi anadoluya beni avrupaya hapseden zihniyete yazıklar olsun.Tabii ki gene gelemiyorum.Hepinize hoş sohbetler.
onur al artık şu motorunu seni ve cici eşini aramızda daha sık görelim dimi ara fazla açılıyo haberin olsun :bounce:
seni görmemek için bende motoru satıcam az kaldı :queen::queen:
ale: keşke sen de gelebilseydin kitaplar gitti mi
![]()
onur al artık şu motorunu seni ve cici eşini aramızda daha sık görelim dimi ara fazla açılıyo haberin olsun :bounce:
seni görmemek için bende motoru satıcam az kaldı :queen::queen:
Yok daha gitmedi.ale: İngilizce seti cd'ye basıyorum da yoğunluktan biraz fazla zaman aldı.Bu hafta inşallah
Ya sorma abi.Herşeyi hallettim.Ehliyeti aldım.Şimdide şirket battı.Ama ahettim bir dahaki ay ck125 alıcamBizde özledik sizi.
Ne büyük sevgiymiş be.Gözlerim yaşardı:queen: Abi bu arada hediye edeceksen ben talibim[/QUOTE
sorma o sevgi çok büğük :rendeer: