çay içmek isteyen arkadaşlar akşam üzeri salacaktayız

Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
valla benimde haberim yok hem onlar mecbri gelme gezme için değil fuar felan nedeniylee neyse yaa yakında açıyorum bi hamam topiği bende bekleriz
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
canınız sağolsun ne demek başım gözüm üstüne :rendeer:

İşte budur :cat: :rendeer: Ismarlamış kadar oldun :mrgreen:
İşini biliyosun Cem :queen: Bu laftan sonra herkes sana ısmarlar di mi :mrgreen:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İşiniz gücünüz yemek ye ye nereye kadar ismi lazım partiyi bilem geçtiniz :queen:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
İstanbulu ikiye bölen, cem abiyi anadoluya beni avrupaya hapseden zihniyete yazıklar olsun.Tabii ki gene gelemiyorum.Hepinize hoş sohbetler.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İstanbulu ikiye bölen, cem abiyi anadoluya beni avrupaya hapseden zihniyete yazıklar olsun.Tabii ki gene gelemiyorum.Hepinize hoş sohbetler.

:pale: keşke sen de gelebilseydin kitaplar gitti mi :)
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
İstanbulu ikiye bölen, cem abiyi anadoluya beni avrupaya hapseden zihniyete yazıklar olsun.Tabii ki gene gelemiyorum.Hepinize hoş sohbetler.

onur al artık şu motorunu seni ve cici eşini aramızda daha sık görelim dimi ara fazla açılıyo haberin olsun :bounce:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
:pale: keşke sen de gelebilseydin kitaplar gitti mi :)

Yok daha gitmedi.:pale: İngilizce seti cd'ye basıyorum da yoğunluktan biraz fazla zaman aldı.Bu hafta inşallah

onur al artık şu motorunu seni ve cici eşini aramızda daha sık görelim dimi ara fazla açılıyo haberin olsun :bounce:

Ya sorma abi.Herşeyi hallettim.Ehliyeti aldım.Şimdide şirket battı.Ama ahettim bir dahaki ay ck125 alıcam:) Bizde özledik sizi.

seni görmemek için bende motoru satıcam az kaldı :queen::queen:

Ne büyük sevgiymiş be.Gözlerim yaşardı:queen: Abi bu arada hediye edeceksen ben talibim:p
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Yok daha gitmedi.:pale: İngilizce seti cd'ye basıyorum da yoğunluktan biraz fazla zaman aldı.Bu hafta inşallah



Ya sorma abi.Herşeyi hallettim.Ehliyeti aldım.Şimdide şirket battı.Ama ahettim bir dahaki ay ck125 alıcam:) Bizde özledik sizi.



Ne büyük sevgiymiş be.Gözlerim yaşardı:queen: Abi bu arada hediye edeceksen ben talibim:p[/QUOTE

sorma o sevgi çok büğük :rendeer:
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
572
salacagın neresindesiniz.bende gelmeyi düşünüyorum.valla yeri söylemezseniz caddebostana gidicem.anında satarım tanımam valla:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst