çay içmek isteyen arkadaşlar akşam üzeri salacaktayız

Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
arkadaşlar hava güzel seçimlerden dolayı yol yapma şansımız fazla yok dedimki üsküdar salacakta şöyle keyifli bir akşam çayı içelim dedim saat 17:30 itibariyle orada olacam salacak dernekteyim :rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geliyoruz inş. :mrgreen:
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
113
arkadaşlar bende cadde sahile incem yarım saat te cadde de olurum. gelnleri bekliorm :D
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
yaaa bu ne dir biraz karşıyı bırakında ne güzel eskiden bi orda bi burda yapılırdı ama bu son zamanlar hep karşısı hep karşısı karşıda olan şeylerin aynısıda burda var dimi.... protesto ediyorum....motoru olan var olmayan var gelen var gelemeyen var mesala ben:):) artık burayada ilgi diyiyorum saygılarr:):):
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
ben ekmek parası derdindeyim... ne işim var çay'la kahveyle....

desemdeeeee.............

orda olmak isterdim:)

sizlere afiyet olsun,muhabbetiniz bol olsun....:rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çaylar Cem 'den miş arkadaşlar bilen bilmeyene söylesin :queen:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
yaaa bu ne dir biraz karşıyı bırakında ne güzel eskiden bi orda bi burda yapılırdı ama bu son zamanlar hep karşısı hep karşısı karşıda olan şeylerin aynısıda burda var dimi.... protesto ediyorum....motoru olan var olmayan var gelen var gelemeyen var mesala ben:):) artık burayada ilgi diyiyorum saygılarr:):):

ya burak bizim burası daha bi gezentimidir nedir :cherry: ya kaç haftadır karşılardayız yapma ne bayrampaşası kaldı ne floryası uyuma burak :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst