- Katılım
- 2 Eki 2008
- Mesajlar
- 461
- Konu Yazar
- #1
Selamun Aleyküm MT Ailesi..
Arkadaşlar Ben Pasta Cila Aldım Ordaki Adam Deneme Amacıyla Biraz Sürdü Harbiden Parladı..
Şimdi arkadaşlar Pastayı Vuruyoruz Depoya iYiCe Yedirdikten Sonra 5 Dk Bekleyip Sonra Siliyoruz Bu işlemden Hemen Sonra Cila Mı Vurmak Gerekiyor Arkadaşlar ? Bilgi Verirseniz Sevinirim:rendeer:
Arkadaşlar Ben Pasta Cila Aldım Ordaki Adam Deneme Amacıyla Biraz Sürdü Harbiden Parladı..
Şimdi arkadaşlar Pastayı Vuruyoruz Depoya iYiCe Yedirdikten Sonra 5 Dk Bekleyip Sonra Siliyoruz Bu işlemden Hemen Sonra Cila Mı Vurmak Gerekiyor Arkadaşlar ? Bilgi Verirseniz Sevinirim:rendeer:
Son düzenleme: