Pasta Cila Yardım Arkadaşlar

Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Selamun Aleyküm MT Ailesi..
Arkadaşlar Ben Pasta Cila Aldım Ordaki Adam Deneme Amacıyla Biraz Sürdü Harbiden Parladı..
Şimdi arkadaşlar Pastayı Vuruyoruz Depoya iYiCe Yedirdikten Sonra 5 Dk Bekleyip Sonra Siliyoruz Bu işlemden Hemen Sonra Cila Mı Vurmak Gerekiyor Arkadaşlar ? Bilgi Verirseniz Sevinirim:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Aleykum selam
bildiğim kadarıyla
hocam pastanın üzerine cila çekiyolar iyice parlatıyor evet

yalnız pasta çizikleri gidermek için sürüyorlar her hafta sürersen boya moya kalmaz herhalde zararlı olabilir
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
:silent:
Aleykum selam
bildiğim kadarıyla
hocam pastanın üzerine cila çekiyolar iyice parlatıyor evet

yalnız pasta çizikleri gidermek için sürüyorlar her hafta sürersen boya moya kalmaz herhalde zararlı olabilir

Hocam Yani Pasta İşlemi Bittikten Hemen Sonramı Cila Vuruluyor
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
evet pastayı yedirdikten sonra temiz kaba kir olmadan üzerine cila çekilebiliyor sorun olmaz üzerine cila atarsan cilanın da kaliteleri var çeşit çeşit
turtle wax var piyasada fena değil
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
evet pastayı yedirdikten sonra temiz kaba kir olmadan üzerine cila çekilebiliyor sorun olmaz üzerine cila atarsan cilanın da kaliteleri var çeşit çeşit
turtle wax var piyasada fena değil

Oky Hocam Teşekkür Ederim. Aslında Adam Dediki Pasta İşlemi Bittikten Sonra Tekrar Yıka Köpüklü Su İle Ondan Sonra Cilayı Vur Demişti Bana Saçma Geldi Emin Olmak İstedim Aynen Senin Dediğini Uyguliyacam..
Bide Bu Büyük 2 Tane Yerde Boyası Kalkmış Bi Bulabilsem Nasıl Kapatacağımı Bulamadım..
Neyse Hocam Tekrardan Teşekkür Ettim İlgilendiğin İçin...:rendeer: En Kısa Sürede Osmaniyede olacam ALLAHIN iZNi iLe Dedemlerin Evine Gidiyorum Gerçekten Çok Güzel Bir Yer Osmaniye Halkını Seviyorum Ordaki Havayı Üzümlerini Çok özlemişim Vallahi :D Onlarda Fevzi Çakmak Mahallesinde Oturuyor Benden Osmaniyeye Selamlar Olsun..:rendeer:


Ordaki Tavukları Bile Özlemişim :D Resim...
v25qj8m1ix.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Oky Hocam Teşekkür Ederim. Aslında Adam Dediki Pasta İşlemi Bittikten Sonra Tekrar Yıka Köpüklü Su İle Ondan Sonra Cilayı Vur Demişti Bana Saçma Geldi Emin Olmak İstedim Aynen Senin Dediğini Uyguliyacam..
Bide Bu Büyük 2 Tane Yerde Boyası Kalkmış Bi Bulabilsem Nasıl Kapatacağımı Bulamadım..
Neyse Hocam Tekrardan Teşekkür Ettim İlgilendiğin İçin...:rendeer: En Kısa Sürede Osmaniyede olacam ALLAHIN iZNi iLe Dedemlerin Evine Gidiyorum Gerçekten Çok Güzel Bir Yer Osmaniye Halkını Seviyorum Ordaki Havayı Üzümlerini Çok özlemişim Vallahi :D Onlarda Fevzi Çakmak Mahallesinde Oturuyor Benden Osmaniyeye Selamlar Olsun..:rendeer:


Ordaki Tavukları Bile Özlemişim :D Resim...
resim_659715936.jpg

çağlalar çıkar yakında havalar ısınıyor gel yalnız kasksız gezme çok pis yazıyolar bu sıralar ben yedim geçen hafta 66 lira ödemek nasip olmadı daha:mrgreen:

pastayla çiziklerin kabası gittikten sonra özel şampuanlar var pastanın ardından sürülüyor onu kullanabilirsin yıkarsan da olur köpüklü su ile ama köpük soldurabilir belki iyice bi bezle temizledikten sonra cilalayabilirsin ardından veya makineyle cilayı yediriyorlar oto bakımcılar öyle de olur
bu arada plastik aksamdaki boya kalkabilir ne olur ne olmaz dikkat

selamlar:rendeer:
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
çağlalar çıkar yakında havalar ısınıyor gel yalnız kasksız gezme çok pis yazıyolar bu sıralar ben yedim geçen hafta 66 lira ödemek nasip olmadı daha:mrgreen:

pastayla çiziklerin kabası gittikten sonra özel şampuanlar var pastanın ardından sürülüyor onu kullanabilirsin yıkarsan da olur köpüklü su ile ama köpük soldurabilir belki iyice bi bezle temizledikten sonra cilalayabilirsin ardından veya makineyle cilayı yediriyorlar oto bakımcılar öyle de olur
bu arada plastik aksamdaki boya kalkabilir ne olur ne olmaz dikkat

selamlar:rendeer:

Ben En iYiSi Yıkamadan Çekiyim Cilayı :queen: Zaten Plastik Aksamlara Sürsem Yetmez En iYiSiMi Ben Depoma Süreyim :queen: Hee Osmaniyeye Gelecemde Benim İş Sezonu Başlamasa Tabi EĞerki Başlasa Ramazanda Gelmek zorunda Kalacam :cyclopsan Gelsem Tanışırız Orda Ahhhhh Osmaniyemmm Canım Osmaniyemmmm Kadirlimm :D Hüseyinlim HaHaha:queen:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Ben En iYiSi Yıkamadan Çekiyim Cilayı :queen: Zaten Plastik Aksamlara Sürsem Yetmez En iYiSiMi Ben Depoma Süreyim :queen: Hee Osmaniyeye Gelecemde Benim İş Sezonu Başlamasa Tabi EĞerki Başlasa Ramazanda Gelmek zorunda Kalacam :cyclopsan Gelsem Tanışırız Orda Ahhhhh Osmaniyemmm Canım Osmaniyemmmm Kadirlimm :D Hüseyinlim HaHaha:queen:

gelirsen görüşelim tanışırız
gezeriz yayla deniz mangal kebab yaparız sana da uyarsa zorkuna doğru beklerim
görüşürüz inşallah
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş önce makinayı temizledikten sonra teflon la pasta yı uygulamaya baslıyosun sonra temiz bir teflon la temizliyosun ondan sonra cilayı gene teflonla uyguluyorsun 5 dk sonra kadarda temizlersen o motorun üstünde bise durmazz :D cila iyi kaydırır cünkü ( pasta ufak tefekk cizikleri kapatmak icindir )
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
bende benimkine 6 ayda bir düzenli olarak pasta cila ve boya koruma uyguluyorum...boya koruma çok sık yapmıyorum ama..ben fazla abartmadan pastayı sorunlu yerlere parmağımla bırakıyorum ve daha sonra elime büyük bi parça pamuk yada sanayilerde üstübü die bilinen maddeyle iyice pastayı yedirene kadar dairesel hareketlerle uyguluyorum..daha sonra temiz bi pamukla kabasını alıyom...ondan sonrada cila uyguluyorum...number 1 oluyo walla...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst