cimcime yakışıyo hazır cimcime zamanı yakışmış :mrgreen:
bu ne kalabalık arkadaşlar herkes burda. ..
herkese iyigecelerrr canser i üye yapıcaz şimdi nicki ne olsunnn ??
garfıld![]()
Konuyu Toplam 27 üye okuyor. (19 Kayıtlı üye ve 8 Misafir)
AYBERK, nick84, canercamalan, zargana_21, Lucifercod, alderney, kani2, ersinernesto, Husnun, lijoluna, Burçin&İlker, ümmet perkitan, dragstar72, berman, ugurcuk, roadcarver, istburak, player77, M.A.P.
eveeet.... gelelim kahvaltı dosyasına!!!!
yahu siz benim yediklerimimi sayıyorsun bakiim?
herkes 8.5 TL verdi,ben 10 TL verdim
zaten yazık günah... masaya konupta yenmeyen ne varsa hoooop.... çöpe gitti!!!! sevabına yedim bende....
ayrıca dün gece saat 03:00 civarında dükkanı kapattım,4 gibi uyudum.... o saat'e kadarda açtım....
siz daha benim kahvaltı ettiğimi görmediniz bile....
bu günkü; APERATİF'ti...
:queen::queen::queen::queen:
ÇITIR-MT
olsun![]()
fuarda göremedim seni ??
bide onlıne rekoru kırsak tam olcakl
çoook çalışmak lazım çoook :mrgreen:
motorlarına sticker yapıştırmayan arkadaşlar dikkatinize. .
10 tl verdi 20 tl yedi yarasın aslanıma :rendeer:
afiyet olsun el cağızlarımla hazırladım hepsini canım kardeşim :cherry: :cherry:
motora sticker yapıştırdımı otamatikman siteyemi giriyosun![]()
biz çektik fotonu ama buaksam gonderemeyecegız cunku evde olmayacağız![]()
son olarak; kahvaltıyı alper-tim ve skulhunter ile yaptık... muhabbet güzeldi,ayrıca teşekkür etmek istiyorum:rendeer:
ben geldiimselam herkese
ben geldiimselam herkese
ben geldiimselam herkese
Valla haklısın Emre cim.Hatta ekmek yanında yanar dönerli bir börek tabagı gonderdık.Yıne banamısın demedı Ayberk.Bide doymadım diyor.:queen:
Bunun yanında bugun Skullhunter karsımda otururken, tabi daha onceden gormediğim için skullhunter kim diye sordugumda milletin kopmasıydı.Büşra sol kolumu durterken Emrenin gülüşünü hiç unutmucam.Onu bırakın hani Skullhunter kim diye sordugum kişi Skullhunter cıkınca unutulmaycak anılar arasına girdi.r:
r:
r:
r: