- Katılım
- 13 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,838
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar 2 gün önce osmaniyeli nickli arkadaşa dijital km saatinin fiyatını sordum.oda bana gönderebileciğini hatta para bile almayacağını söyledi.ve adresimi istedi.cihaz bugün elime geçti.max hız-saat-kronmetre vs bi sürü özelliği var!ve çok şeker bi tipi var.kawasaki kle ve gps ölçümü yaptık 0.4 km sapma var.0.4 az gösteriyo yani 1 bile değil!
motorumunda gerçek son hızını yakında anlayacğım:cherry:
hatta iyi aklıma geldi yarın çıkayımda otobana bi yardırayım:cherry:
ve en önemlisi bu anlamlı (benm için çok anlamlı) hediye için HALİL ABİ YE ÇOOOKKK TEŞ. EDİYORUM
takar takmaz bi denedim akşam trafiği vardı 101.8 yapmışım

buda benm için hazırlamış olduğu cd.detaylı bi şekilde çekilmiş videolar var:rendeer:

motorumunda gerçek son hızını yakında anlayacğım:cherry:
hatta iyi aklıma geldi yarın çıkayımda otobana bi yardırayım:cherry:
ve en önemlisi bu anlamlı (benm için çok anlamlı) hediye için HALİL ABİ YE ÇOOOKKK TEŞ. EDİYORUM
takar takmaz bi denedim akşam trafiği vardı 101.8 yapmışım

buda benm için hazırlamış olduğu cd.detaylı bi şekilde çekilmiş videolar var:rendeer:
