Dünyanın en hızlı motorunu bilen varmı!!!!

Katılım
2 Şub 2009
Mesajlar
98
YK2 dıye bır mootor var uzerınde jet helıkopter motoru var 250mph hız yapıor olması lazım sınırlı sayıda uretılmıs en hızlı motorun o oldugunu dusunuorum tabı orjınal fabrıka cıkısı olarak.....ama sunuda belırtmek ıstıyorum Burt Munro’ nun 1971 yılında Utah’taki ünlü Bonneville Tuz Çölleri’nde kırdıgı 900cc motrlar altı hız rekoru halan kırılamamıstır...:mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
14
arkadaşlar bunu da okuyun acabion gtbo dodge tomahawk mtt y2k bunları karşılaştırın bakalım dodge de ki motor adından da anlaşıldığı gibi dodge viperden alınan motor ama trafik yasak consept derler ya öle reklam amaçlı acabionun da herhangi bi yerde videosu yok sadece slayt şeklinde bişey var youtubede(ama manyak bişi bakın acabion gtbo) diğer ducati felan hikaye hiç bilmiyorsanız youtube girin google girin bakın yane mtt y2k şu an en hızlı trafikte=yolda mtty2k dan başka bi motor gören varmı daha hızlı hade bağayım
 
Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
14
ha arkadaşlar mtty2k videosunda 242 mile diyor yani 242*1.609 çarpın bakalım ingilizcesi iyi olan varsa çevirsin bizde iyi öğrenelim param olsa hiç bişey almam gider o motoru alır ve sergi salonu gibi bi dükkan tutar sergiler ziyeret ücreti olarak da kişi başı 10 lira alır motorun parasını çıkartırım :) tabi o motor hayal şimdi bize en yakın ne kalıyor hayabusa valla onu alırım azcık azcıkda modifiye eder amerikadan 8000 dolara turbo getirtir taktırır 380 i rahat görürüm boru değil bi 8000 dolarada 390-400 dayarım gps aletinin göstergesini nasıl ama bilgilenmek yada bilgilendirmek isteyen arkadaşların mesajlarını beklerim
 
Katılım
20 Ara 2008
Mesajlar
5
Dodge Tomahawk bir motorsiklet şasisi üzerine yerleştirilmiş Viper motorundan ibaret bir araçtır.420 km/s hızın üzerine çıkabilmektedir.Üzerindeki motorun hacmi (yanlış hatırlamıyorsam)8000cc dir.motor bir V10

Dodge-Tomahawk-Palm-Trees-1280x960.jpg


l_broadband_Dodge_Tomahawk.jpg


Dodge%20Tomahawk.jpg


Buymuş sanırım :)
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
176
mtt y2k hakkında bi anı: jay leno nun anlattıgına göre
bir gün kırmızı ışıkta durmuş, arkasındaki nissan bilmem* biraz yaklaşmış motora bakmak için, jay* biraz daha uzaklaşmış adam gene yaklaşmış derken jay in kaçmaya yeri kalmamış ve egzozdan çıkan 600 derecelik sıcaklıkla arkadaki arabanın tamponun eriyip büküldügünü görmüş
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
113
arkadaşlar şunu da bi dipnot geçmem lazım.
seri üretiminde olan dünyanın en hızlı motoru mv agusta f4 312r yanlış hatırlamıosam. 200 hp max speed.340 km/h civarı yani sloganı da my personal jet...
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
bu konu karısık serı uretım ve modıfıyelı dıye 2 gruba ayırmak lazım benım bıldıgım serı uretıme gececeklerdı gecselerdı amerıkan malı 400 km hıza cıkan araba boyunda bır motor vardı ama serı uretıme gecdılermı bılmıyorum modıfıyelı olarak nevada cöllerinde denıyorlar ama onlarada motor demek olmaz roket gıbı bırsey onlar :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
78
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanunu racer
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benm 600rr ım :mrgreen::mrgreen::mrgreen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benimde bildigim en hızlı motor dugatı ama şimdi nos takıp yavaş bi motoru bile hızlandırmak mümkün.Tabi bu hız kısa süreli bi hız.

nos kalkış yarışlarında tercih ediliyo lakin iki üç nos kullanımında motor tamamen ölebilir kullanılmaz hale gelebilir motora çok zarar verir bu yüzden günlük hayatta kullanılamaz

ben bi motor görmüştüm sanırım özel yapımdı 8 bin cc kadar motosiklette motor kısmı motosikletin her yanını kaplıyodu bence en hızlı motor budur heralda yokuş yukarı 30 ton yük çeker tabi yolu kavraya bilirse iki tekerle bi sapığın fantazisi işte 8 bin cc sapık demeyelimde parası çok diyelim :cherry:
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
483
mtt y2k hakkında bi anı: jay leno nun anlattıgına göre
bir gün kırmızı ışıkta durmuş, arkasındaki nissan bilmem* biraz yaklaşmış motora bakmak için, jay* biraz daha uzaklaşmış adam gene yaklaşmış derken jay in kaçmaya yeri kalmamış ve egzozdan çıkan 600 derecelik sıcaklıkla arkadaki arabanın tamponun eriyip büküldügünü görmüş

Evet ben de görmüştüm. Discovery Channel de anlatıyordu..
 
Katılım
17 Nis 2009
Mesajlar
1
Paranın Gözü Kör Olsun Lan Elimize Has Bi Para Geçmiyoki şöyle Has Bi Dodge Tomohawk Alalım Yaa Offf Offff
 
Katılım
20 May 2009
Mesajlar
1
Amerikan yapımı YK02. Çift kişilik küçük bir helikopterin jet motorunu taşıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst