- Katılım
- 23 Şub 2008
- Mesajlar
- 575
bence MTT helikopter motoru olan
fiyatı iyimiş aslında 185.000 dolar:bounce:
alırmısın? alırdım
fiyatı iyimiş aslında 185.000 dolar:bounce:
alırmısın? alırdım
dünyanınen hızlı fabrika çıkışlı makinesi mtt dir tomahawk biraz uçuk caddede kullanamassın .seri üretim makinesi ise mv agusta cc dir 315 km hız yapıyor 2000 senesinden sonra fabrikalar makinaları 299 km de sabitlemiştir agusta hariç hayabusanın 340 yapan modelleri de 2000 den önceki mekanik kadranlı motorlardır,mekanik kadranlarda oynama yapıldığı için hiç bir geçerliliği yoktur.:cat:
dünyanınen hızlı fabrika çıkışlı makinesi mtt dir tomahawk biraz uçuk caddede kullanamassın .seri üretim makinesi ise mv agusta cc dir 315 km hız yapıyor 2000 senesinden sonra fabrikalar makinaları 299 km de sabitlemiştir agusta hariç hayabusanın 340 yapan modelleri de 2000 den önceki mekanik kadranlı motorlardır,mekanik kadranlarda oynama yapıldığı için hiç bir geçerliliği yoktur.:cat:
hahahaaaaa......
dikiz aynası yok!!!
sinyalde yok!!!
yok arkadaş... bu motor hiç güvenli değil,baksanıza hiç birşeyi yok... ne aynası var, nede sinyali....
:queen::queen::queen:
yok ya... ne yolu?
benim çiğ köfte dükkanım varda![]()
daha hızlı paket servis hizmeti sunmak istiyorum....
bizim burda (kartal-uğur mumcu mah.) fazla trafik yok,yollarda süper... bas gitsinde, şimdi trafik ekipleri ceza felan yazar....:queen: