Dünyanın en hızlı motorunu bilen varmı!!!!

Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
bence MTT helikopter motoru olan
fiyatı iyimiş aslında 185.000 dolar:bounce:

alırmısın? alırdım:)
 
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
5
dünyanınen hızlı fabrika çıkışlı makinesi mtt dir tomahawk biraz uçuk caddede kullanamassın .seri üretim makinesi ise mv agusta cc dir 315 km hız yapıyor 2000 senesinden sonra fabrikalar makinaları 299 km de sabitlemiştir agusta hariç hayabusanın 340 yapan modelleri de 2000 den önceki mekanik kadranlı motorlardır,mekanik kadranlarda oynama yapıldığı için hiç bir geçerliliği yoktur.:cat:
 
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
dünyanınen hızlı fabrika çıkışlı makinesi mtt dir tomahawk biraz uçuk caddede kullanamassın .seri üretim makinesi ise mv agusta cc dir 315 km hız yapıyor 2000 senesinden sonra fabrikalar makinaları 299 km de sabitlemiştir agusta hariç hayabusanın 340 yapan modelleri de 2000 den önceki mekanik kadranlı motorlardır,mekanik kadranlarda oynama yapıldığı için hiç bir geçerliliği yoktur.:cat:

hocam kısa olmadı ama çok açıklayıcı bi anlatım şeklin var paylaşım için sağol :wiinkk:
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
En hızlı motor benim motorum gideceğim yere vardığımda arkama bakıyorum gelen yok anlıyorumki o zaman yine birinciyim. Teşekkürler CUBUF çuğum.:)
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
dünyanınen hızlı fabrika çıkışlı makinesi mtt dir tomahawk biraz uçuk caddede kullanamassın .seri üretim makinesi ise mv agusta cc dir 315 km hız yapıyor 2000 senesinden sonra fabrikalar makinaları 299 km de sabitlemiştir agusta hariç hayabusanın 340 yapan modelleri de 2000 den önceki mekanik kadranlı motorlardır,mekanik kadranlarda oynama yapıldığı için hiç bir geçerliliği yoktur.:cat:

tabi mekanik kadranlardan sonra digitallere geçildi bunda oynama olmamakla birlikte her makine sahibinden bağımlı max. hızlara çekilmiş oldu
kimse max. hızını bilemez (standartlar hariç)
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
206
Dünyanın en hızlı motoru tabiki ''Dodge Tomahawk'' 10 silindir 8300 cc 500 hp yani üzerinde dodge viper'in motorunu taşıyor akıllara zarar maksimum hızı 620 kmh civarında:mrgreen:


 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
hahahaaaaa......

dikiz aynası yok!!!
sinyalde yok!!!

yok arkadaş... bu motor hiç güvenli değil,baksanıza hiç birşeyi yok... ne aynası var, nede sinyali....

:queen::queen::queen:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
yok ya... ne yolu?

benim çiğ köfte dükkanım varda:)

daha hızlı paket servis hizmeti sunmak istiyorum....

bizim burda (kartal-uğur mumcu mah.) fazla trafik yok,yollarda süper... bas gitsinde, şimdi trafik ekipleri ceza felan yazar....:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ara 2008
Mesajlar
81
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynalara hiç ihtiyacın olmayacak 620 km hız ile giderken seni sollayacak araç olurmuki aynaya bakasın:)
hahahaaaaa......

dikiz aynası yok!!!
sinyalde yok!!!

yok arkadaş... bu motor hiç güvenli değil,baksanıza hiç birşeyi yok... ne aynası var, nede sinyali....

:queen::queen::queen:
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
kusra bakmayın, şu ana kadar kimse bilemedi dünyanın en hızlı motorunu,ben söyleyeyimde rahatlayın bari, dünyanın en hızlı motoru olarak bilinen sesten on kat daha hızlı olan uzay mekiği, motorlarıdır. işte bukadar.. bunlarıda ancak kozmonotlar kullanabilir.
 
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
193
bi ara discovery cchanelde gördüm y2k diye amerikada yapıyolar adamlar rolls royce jet motorlumu helikopter motorlumu neydi sesi süper 180 bin dolara satıyolardı adamlar 400 km yi geçme garantisi veriyolar..... bu dediğim motor tork daki gri motor ....
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
310
yok ya... ne yolu?

benim çiğ köfte dükkanım varda:)

daha hızlı paket servis hizmeti sunmak istiyorum....

bizim burda (kartal-uğur mumcu mah.) fazla trafik yok,yollarda süper... bas gitsinde, şimdi trafik ekipleri ceza felan yazar....:queen:

Polis seni bu motorla yakalayacak ta ceza kesecek te ooo çok şey istiyon sen
 
Katılım
25 Kas 2008
Mesajlar
8
kardesim bi ark. sölediği gibi en hızlı motor torque adlı filmde gözüken y2k adlı motordur yany ilki gerçekten bi jethelikopetr motoru üstüne kurulmuştur ama daha sonraki üretimlerde çıkan motorlar onun kadar olmasada yinede bayağı hızlıdır...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dünyanın en hızlı motoru hayabusa

hayabusayıda szuki üretiyor
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
23
Diger Arkadaşların Dedigi Motorlar Hava Civa Dünyanın En Hızlı Motoru Tabikide


MTT Y2K
İSTERSEN ARAŞTIR BAKALIM YİNE BENİM DEDİGM SONUCA ULAŞIRSIN KARDEŞİM..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst