Dünyanın en hızlı motorunu bilen varmı!!!!

Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
benim bildiğim bi motor var..Y2K idi sanırım model adı..Motorun özelliği üzerinde apache helikopter motoru bulundurması..kontağı çevirmesiyle kendinizi havalimanında hissediyosunuz zaten..
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
282
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
MTT frimasının 3 bin saatlik çalışma sonucu özel yapım olan 185 bin dolara satılan yarım ton ağırlığında tirbün jet motorlu motosiklet var.
yaklaşık 320 beygir gücünde
15 saniyede saatte 320 km lik hıza ulaşıyor
test platotunun yapabildiği hız 242 mph.
yalnış olmadıysa eğer : 360 ila 380 km hız oluyor sanırım.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Aboo nerdeyse çok fena bir hortlatmaya kurban gidicektim. Terbiyesizler:mrgreen::p:p
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
bizim mobyletcilere verseler imkan ahhh uleyn ahhh...:mrgreen:rekor ne demek...
alim Allah ses duvarini zorlarlar...kimbilir belkide asarlar...:queen:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Dünyanın en hızlı motoru yamaha v-max 1700cc 200 beygir

Dünyanın en hızlı motoru yamaha v-max 1700cc 200 beygir şimdiye kadar geçen tanımıyorum.yalnız bu saf ve turbo nos olmayan hali
 
Katılım
22 Ara 2009
Mesajlar
197
bu arada 2010 model aprilia rsv4r ın 241 hp olduğunu duymuşmuydunuz. italyanlar japonlarla almanları zorlayacak gibi duruyorlar :)
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Bende biraz sacmaliyayim oldu olucak..
En hizli benim Matorum..
Kafa kagidinda max 215km/h yaziyor ve ben bunu daha basamadim..
Kismetse bu sezon..
Kiralini tanimam..
En hizli benim mator..
Bana göre :cherry:
 
Katılım
20 Şub 2010
Mesajlar
32
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
Dünyanın en hızlı motou Y2K.
Sahiplerinden biri Jay Leno, motoru şöyle anlatıyor:
"Anahtarı çevirdiğinizde türbin(!) ateşleniyor, etraftakiler bir uçaın geçeceğini zannediyor. Bir gün kırmızı ışıkta beklerken arkamda bir infiniti vardı, şu tamponu plastik olanlardan. Yaklaştı ben motoru biraz ileri aldım, o biraz daha yaklaştı, ben uzaklaştım. Bir kaç kez tekrarladık. Onun amacı motoru yakından görebilmekti benim amacım da, onu korumak, çünkü motor arkasından 1200 derece ısı yayıyordu. Sonunda daha fazla ilerleyemedim o yaklaştı ve baktığımda tamponu eriyordu. Yeşil yandığında gazlayıp uzaklaştım."
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Kawasaki Stormbringer ZX-10R... 280hp
320+ son hız...

0 - 100 km'ye 2,9
0 - 300 km'ye 13,9 saniyede çıkabiliyor... :queen:

Şu an 57,500 Euro ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:17 ----------

bu arada 2010 model aprilia rsv4r ın 241 hp olduğunu duymuşmuydunuz. italyanlar japonlarla almanları zorlayacak gibi duruyorlar :)

2010 model Aprilia RSV4 163 hp....
RSV4r diye başka bi model var mı bilmiyorum? :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst