çumoktan sıkıldık hadi çamura macerası.

Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
328
kadir gardaş bu adana ekibi nin pimini kim çekiyor? allah aşkına ya biraz durun takip edemiyoruz yetişemiyoruz.:)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
19
hakikaten çok güzel di.orada olup o anları yaşadıktan sonrasında resimlere bakmak dahada zevkli oluyo..herkeze telekkürler..bir sonraki krossta buluşmak üzere :)(((umarım bu pazar olur))
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
çumok yapmış gene yapacağını :) her fırsatta bir gezi, helal olsun vallahi size imrenmemek elde değil... ellerinize sağlık
 
Katılım
31 Ara 2008
Mesajlar
140
işte olay budur! çamur cross hard enduro gibisi yok gerçekten. harikasınız.. devamının gelmesi dileğiyle...:)
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
Arkadaşlar çok güzel paylaşım elinize ayağınıza sağlık. Fotoğraflar çok güzel bellki çok eğlenmişsiniz de.

Afbuyrun ama fotoğraflara bakarken bi benzerlikler yakaladım ve çok şaşırdım bakın aynen şöyle








bana göre fotoğrafların çekildiği açılardan cidden çok benziolar.
Nerden aklıma geldiyse....
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
hakikaten çok güzel di.orada olup o anları yaşadıktan sonrasında resimlere bakmak dahada zevkli oluyo..herkeze telekkürler..bir sonraki krossta buluşmak üzere :)(((umarım bu pazar olur))

yaparız 1 şeyler sen hazırlan.:)

çumok yapmış gene yapacağını :) her fırsatta bir gezi, helal olsun vallahi size imrenmemek elde değil... ellerinize sağlık

allah izin verdikçe çumok yapacağını yapacak sağol.:)

Yine maceralara akmışsınız abicim :)walla hiç dumuyonuz keşke beraber bir gezi yapabilseydik.

gardaş 1 gün beraber gezi yaparız inşallah.:rendeer:

işte olay budur! çamur cross hard enduro gibisi yok gerçekten. harikasınız.. devamının gelmesi dileğiyle...:)

olayda hayatta endro kros başka yok.:)

Arkadaşlar çok güzel paylaşım elinize ayağınıza sağlık. Fotoğraflar çok güzel bellki çok eğlenmişsiniz de.

Afbuyrun ama fotoğraflara bakarken bi benzerlikler yakaladım ve çok şaşırdım bakın aynen şöyle








bana göre fotoğrafların çekildiği açılardan cidden çok benziolar.
Nerden aklıma geldiyse....


gardaş ben bunu bulamadım ve çok merak ettim bana linkini gönderirsen sevinirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
82
valla özendim size xl 200 var ama yıldız parkında dışarı çıkamadık daha görüşelim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst