- Katılım
- 19 May 2007
- Mesajlar
- 1,302
- Konu Yazar
- #21
paylaşım için teşekkürler.güzel,sanırım çamurla epey güreştiniz...devamını bekliyoruz..
devamını hep beraber yaparız inşallah.
paylaşım için teşekkürler.güzel,sanırım çamurla epey güreştiniz...devamını bekliyoruz..
hadi hadii neden çağrılmadık..teessüfler türkiye...
kadir gardaş bu adana ekibi nin pimini kim çekiyor? allah aşkına ya biraz durun takip edemiyoruz yetişemiyoruz.![]()
hakikaten çok güzel di.orada olup o anları yaşadıktan sonrasında resimlere bakmak dahada zevkli oluyo..herkeze telekkürler..bir sonraki krossta buluşmak üzere(((umarım bu pazar olur))
çumok yapmış gene yapacağınıher fırsatta bir gezi, helal olsun vallahi size imrenmemek elde değil... ellerinize sağlık
Yine maceralara akmışsınız abicimwalla hiç dumuyonuz keşke beraber bir gezi yapabilseydik.
işte olay budur! çamur cross hard enduro gibisi yok gerçekten. harikasınız.. devamının gelmesi dileğiyle...![]()