- Katılım
- 1 Kas 2008
- Mesajlar
- 6,872
- Konu Yazar
- #201
ben yinede gürkan abi de diretiyorum henüz dede ye geçmeyeceğim 
boşuna mı ihtiyar diyorum adamı yoruyo oraya gitmek düşün yani :queen: :queen:
AYNEN gürkan abi ee nede olsa okadar ampul tasıcam yolları kolaylastırmana sevindim:queen:
ilk önce benim dükkanım taksimde sirkecide degil :rendeer:
sonra yemek için yapmıcagım şey yoktur yol hiç sorun degil canım köfte istesin tekirdaga giderim şu ihtiyar dediğin adamdan gezi rehperi olur canım benim :queen::rendeer:
getircem getircem aldımda bakın dişlerinizi iyi fırcalayın sonra demedi demeyin :d hadi eyw iyigecelerr
buarada burçin ablaya ulaşıp haber verin kırmasın kafamızı bensiz karar veriyosunuz diye
![]()
taksim karaköy daha yakın ihtiyar :mrgreen: :mrgreen: motoru çalıştımadan sal aşşağı karaköydesin :mrgreen:
yazın seninle edirneye ciğer yemeye bile giderim sen nediyosun rehberim beniim:wiinkk:
herkese iyi akşamlar ben geldim![]()
tehlikeli adamsın gitmek lazım ama bu organızasyonu unutma.. .
herkese iyi akşamlar ben geldim![]()
iyi akşamlar abi hoş geldin.
çoktandır görüşmemiştik nasılsın iyimisin kardeşim işler güçler nasıl :rendeer::wiinkk:
hoşceldun daa
cem abi hoşgeldin :rendeer::rendeer:
nasıl bir adamsa adamın üstüne 5 mej yazdık daga o ilk mesaja cevap vermedi:queen::bounce: